REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 03 gru 2014 16:28
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium w Arkadii, Warszawa
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting
Ambasador Hiszpanii na inauguracji Imaginarium projektu ARS Retail+Shopfitting

Ambasador Królestwa Hiszpanii Agustín Núñez Martínez oraz Félix Tena, pomysłodawca, założyciel i prezydent Imaginarium, jednej z największych na świecie sieci sklepów z zabawkami, uroczyście zainaugurowali pierwszy concept shop w warszawskiej Arkadii.

REKLAMA

– Według koncepcji firmy, dziecko jest królem. Małym królem, który może przejść, znanymi na całym świecie, małymi drzwiami do świata zabawek Imaginarium – podkreślał ambasador Hiszpanii Agustín Núñez Martínez.

Portal wejściowy, składający się z oddzielnego wejścia dla dzieci i dorosłych, to znak firmowy hiszpańskiej marki. Podobnie jak fragmenty ścian imitujące tradycyjną tablicę, po której można pisać kredą. Pracownicy wykorzystują je do informowania o promocjach i specjalnych okazjach.

Zabawki Imaginarium dostępne są w ponad 400 tradycyjnych sklepach i 1500 punktach sprzedaży w 26 krajach na czterech kontynentach. Marka założona przez Félixa Tenę w 1992 roku w Saragossie, konsekwentnie stawia na podkreślanie roli zabawek w kontekście prawidłowego rozwoju, edukacji i wychowania dzieci. – Cieszymy się, że zabawki, ale przede wszystkim wartości które chcemy dzięki nim przekazywać, są już dostępne w Polsce. Długo czekaliśmy żeby pojawić się nad Wisłą. Z punktu widzenia rozwoju firmy, Polska jest dla nas bardzo ważnym rynkiem – podkreślał Félix Tena.

Sklep w Arkadii jest jedną z dwóch pierwszych lokalizacji w Polsce. Druga dostępna jest w warszawskim centrum handlowym Sadyba Best Mall. Właścicielki sklepów – Agnieszka Tomasiak i Veneta Petkova – podkreślają jednak, że w ciągu najbliższych trzech lat planują otworzyć do 15 nowych lokalizacji – 10 własnych i 5 działających na zasadach franczyzy.

Aranżację sklepu w Arkadii wykonała firma ARS Retail+Shopfitting.

- Koncepcja aranżacji nie przechodziła żadnych gruntownych zmian od ponad dekady, co oznacza, że zarówno mali jak i duzi klienci dobrze czują się w sklepach z logo Imaginarium. Ich znakiem firmowym jest portal wejściowy, z osobnym wejściem dla dzieci i dla dorosłych – podkreśla Piotr Sowala, architekt ARS.

Więcej o koncepcji sklepu: Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY