REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

APA Wojciechowski i Grupa Advertis dla MODO - wkrótce otwarcie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 15 paź 2015 11:07
APA Wojciechowski i Grupa Advertis dla MODO - wkrótce otwarcie
MODO Domy Mody
APA Wojciechowski i Grupa Advertis dla MODO - wkrótce otwarcie
APA Wojciechowski i Grupa Advertis dla MODO - wkrótce otwarcie

Na 17 października zaplanowano otwarcie MODO Domów Mody w Warszawie. Za projekt odpowiada pracownia APA Wojciechowski, za oznakowanie zewnętrzne - Grupa Advertis.

REKLAMA

Obiekt przy ul. Łopuszańskiej 22 to pierwszy w Polsce butikowy koncept modowego centrum zakupowego.

Aranżacja przestrzeni obrazuje zupełnie nowe podejście do klienta. Powierzchnia handlowa zajmująca 16 tys. mkw. podzielona została na trzy strefy tematyczne: Pop Fashion – moda popularna, Brand Fashion – strefa marek, Art Fashion – strefa designu. Taka kategoryzacja to dbałość o jakość czasu spędzonego na zakupach. Przestrzeń ma odpowiadać potrzebom klientów o sprecyzowanych oczekiwaniach oraz dawać wskazówki tym poszukującym inspiracji.

Za oznakowanie zewnętrzne MODO Domów Mody odpowiedzialna była Grupa Advertis. Zakres prac obejmował projekt, wykonanie i montaż wielkoformatowych elementów identyfikacji wizualnej galerii. Elewację budynku zdobi dwanaście równomiernie podświetlanych, odpornych na warunki atmosferyczne lightboxów. Nośniki o wymiarach sześć na dziewięć metrów oparte są na nowoczesnej konstrukcji profili, która umożliwia sprawną wymianę grafik.

Uwagę odwiedzających przykuwa także niemal dwumetrowy logotyp widoczny na frontowej części budynku. - Warto podkreślić, że została tu zastosowana technologia giętych liter tak, aby logotyp dobrze prezentował się na tle półkolistej elewacji – mówi Aldona Strup, odpowiedzialna za realizację po stronie Advertis. Łącznie wykonane zostały trzy logotypy przestrzenne Domów Mody na elewacji budynku oraz kolejny usytuowany na pasie zieleni przed galerią. Efektem pracy Advertis wewnątrz obiektu jest aranżacja restauracji w strefie Food Court, logotypy najemców: Pierre Cardin i Attraction Paris oraz wielkoformatowe grafiki reklamowe.

Generalnym wykonawcą była firma Budner, która zrealizowała zadanie według projektu pracowni APA Wojciechowski. Inwestorem jest Devin Investmens.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.