REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

APA Wojciechowski i Grupa Advertis dla MODO - wkrótce otwarcie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 15 paź 2015 11:07
APA Wojciechowski i Grupa Advertis dla MODO - wkrótce otwarcie
MODO Domy Mody
APA Wojciechowski i Grupa Advertis dla MODO - wkrótce otwarcie
APA Wojciechowski i Grupa Advertis dla MODO - wkrótce otwarcie

Na 17 października zaplanowano otwarcie MODO Domów Mody w Warszawie. Za projekt odpowiada pracownia APA Wojciechowski, za oznakowanie zewnętrzne - Grupa Advertis.

REKLAMA

Obiekt przy ul. Łopuszańskiej 22 to pierwszy w Polsce butikowy koncept modowego centrum zakupowego.

Aranżacja przestrzeni obrazuje zupełnie nowe podejście do klienta. Powierzchnia handlowa zajmująca 16 tys. mkw. podzielona została na trzy strefy tematyczne: Pop Fashion – moda popularna, Brand Fashion – strefa marek, Art Fashion – strefa designu. Taka kategoryzacja to dbałość o jakość czasu spędzonego na zakupach. Przestrzeń ma odpowiadać potrzebom klientów o sprecyzowanych oczekiwaniach oraz dawać wskazówki tym poszukującym inspiracji.

Za oznakowanie zewnętrzne MODO Domów Mody odpowiedzialna była Grupa Advertis. Zakres prac obejmował projekt, wykonanie i montaż wielkoformatowych elementów identyfikacji wizualnej galerii. Elewację budynku zdobi dwanaście równomiernie podświetlanych, odpornych na warunki atmosferyczne lightboxów. Nośniki o wymiarach sześć na dziewięć metrów oparte są na nowoczesnej konstrukcji profili, która umożliwia sprawną wymianę grafik.

Uwagę odwiedzających przykuwa także niemal dwumetrowy logotyp widoczny na frontowej części budynku. - Warto podkreślić, że została tu zastosowana technologia giętych liter tak, aby logotyp dobrze prezentował się na tle półkolistej elewacji – mówi Aldona Strup, odpowiedzialna za realizację po stronie Advertis. Łącznie wykonane zostały trzy logotypy przestrzenne Domów Mody na elewacji budynku oraz kolejny usytuowany na pasie zieleni przed galerią. Efektem pracy Advertis wewnątrz obiektu jest aranżacja restauracji w strefie Food Court, logotypy najemców: Pierre Cardin i Attraction Paris oraz wielkoformatowe grafiki reklamowe.

Generalnym wykonawcą była firma Budner, która zrealizowała zadanie według projektu pracowni APA Wojciechowski. Inwestorem jest Devin Investmens.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY