REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

APA Wojciechowski zaprojektowali centrum handlowe MODO

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 11 lut 2015 09:36
APA Wojciechowski zaprojektowali centrum handlowe MODO
MODO Dom Mody

MODO domy mody to pierwszy w Polsce butikowy koncept modowego centrum zakupowego. Obiekt powstaje w Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej 22. Otwarcie planowane jest na jesień 2015 r.

REKLAMA

Na powierzchni 16 tys. mkw. renomowane marki z branży modowej zaprezentują swoją ofertę w 350 butikach. Nowa koncepcja sprzedaży polega na utworzeniu jednego miejsca dla wielu butików, w strefach odpowiadających  na potrzeby różnych grup klientów. 

MODO domy mody wyróżnią się na tle tradycyjnych galerii handlowych ogromnym wyborem ubrań najwyższej jakości z portfolio znanych marek  oraz brakiem  wielkopowierzchniowych sieci i outletów.

MODO domy mody charakteryzują się zupełnie nową koncepcją aranżacji powierzchni handlowej.

Idea opiera się na analizie potrzeb najemców i klientów, z której wynika, że  poszukują oni nowości rynkowych, wyjątkowości i niepowtarzalności.

MODO domy mody cechuje  innowacyjny, zoptymalizowany podział powierzchni na strefy dostosowane do potrzeb poszczególnych grup klientów. W strefach Pop Fashion (mody popularnej), Brand Fashion (wiodących marek) i Art Fashion (designu) znajdą się butiki różnych branż modowych, które nie są dostępne w innych centrach. Strefy te nie będą od siebie odseparowane, lecz będą się przenikały, współistniały.

MODO domy mody nie powiela sieciowych kolekcji, lecz skupia projektantów, producentów, importerów i stylistów, którzy tworzą rynek modowy. Inwestor do udziału w przedsięwzięciu zaprasza firmy, które chcą pokazać niepowtarzalną pozasieciową ofertę w atrakcyjnej lokalizacji z ogromnym potencjałem klientów.

Inwestorem nowego centrum handlowego jest Devin Investments Sp. z o.o., projekt architektoniczny przygotowała pracownia APA Wojciechowski, generalnym wykonawcą jest firma Budner SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY