REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

Forbo
×

Szukaj w serwisie

Architektura centrów handlowych jest w cenie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 lut 2017 15:05
Architektura centrów handlowych jest w cenie
Edyta Bobek, Leasing Director Griffin Real Estate. Fot. PTWP

Inwestorzy coraz większą wagę przywiązują do architektury centrów handlowych. Ma ona coraz większe znaczenie – taki wniosek przyniosła dyskusja „Szczypta rozrywki, garść mody, kawał high-techu i jeszcze trochę architektury. Przepis na idealne centrum handlowe” podczas 4 Design Days.

REKLAMA

– Jeszcze kilka lat temu nie przykładano wagi do architektury obiektów centrów handlowych. Nie zwracano uwagi, na tak ważne elementy pasażu: jak dostęp do światła dziennego, czy do dobrej jakości materiałów. Dziś to wręcz wartość wyjściowa – bez tych elementów nie rozpoczyna się dyskusji o projekcie – twierdzi Wojciech Kurzak, architekt z pracowni Vide Studio.

Architekt porównuje galerie handlowe do miast, a pasaże to dla niego miejskie ulice – i to wszystko musi być atrakcyjne pod względem wizualnym. – Galeria jest nie tylko odpowiednikiem miasta, ale jego przedłużeniem i uzupełnieniem – dodaje Aleksandra Stefaniak, Business Partner, U. Marketing Agency.

– Architektura ma bardzo duże znaczenie. Ona zostaje na lata, a poza tym bardzo trudno ją zmienić. Decyzje muszą być podejmowane już na etapie projektowana, bo później wyzwaniem będzie jej zmiana – nadmienia Edyta Bobek, Leasing Director, Griffin Real Estate.

Więcej na ten temat tutaj.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY