REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Architektura centrum przyciąga, ale czy to wystarczy?

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 11 paź 2016 09:00
Architektura centrum przyciąga, ale czy to wystarczy?
Brendon O’Reilly, dyrektor zarządzający Fashion House Group
Architektura centrum przyciąga, ale czy to wystarczy?
Architektura centrum przyciąga, ale czy to wystarczy?
Architektura centrum przyciąga, ale czy to wystarczy?

Wyróżnij się, albo zgiń. Fashion House postanowiło stworzyć centra outletowe, które będą w stanie przyciągać samym wyglądem. - Wraz z moim partnerem biznesowym stwierdziliśmy, że nasze centra muszą być po prostu fajne - mówi Brendon O’Reilly, dyrektor zarządzający Fashion House Group.

REKLAMA

- Oczywiście chciałbym powiedzieć, że my wiedzieliśmy 10 lat temu, jak będzie wyglądał handel dzisiaj. Ale tak nie było. Jednak podjęliśmy decyzję, aby nasza architektura nawiązywała do miejsc, w których jest budynek. Warszawiacy powinni wejść i pomyśleć: „O, Stare Miasto”. Dobra temperatura, wygoda, ciekawe marki i dobre ceny. To wszystko, czego potrzebowało wtedy centrum outletowe – i potrzebuje do dzisiaj - tłumaczy O’Reilly.

Jak dodaje, charakterem Fashion House są parki tematyczne. - W Moskwie mamy fontanny, ulice jak w Mediolanie czy Londynie. Ma się poczucie, że tam się rzeczywiście jest. Sam widziałem, jak fotografowie robili sesje nowożeńcom w naszym centrum. To niesamowite - dodaje.

To prawdopodobnie nie koniec nowych projektów. - Chcemy wzmocnić naszą pozycję w Polsce. Trudno znaleźć miejsce, gdzie jest 2,5 mln osób w zasięgu dojazdu. Zobaczymy. Ja sam widzę jednak potencjał w lokalizacjach tuż przy granicy kraju - komentuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.



REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.