REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 20 maj 2015 09:33
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment

Marka Best Western poszerzyła swoje portfolio o cztery nowe hotele – w Brzegu, Krakowie, Olsztynie i Płocku. Zobaczcie, jak wyglądają ich wnętrza i jak dostosowano wystrój do standardów Best Western.

REKLAMA

- Już na początku ubiegłego roku wprowadziliśmy w Polsce „Strategię Jakości”, która ma na celu  wspieranie nowych obiektów w zakresie dostosowania się do międzynarodowych standardów Best Western, a dla już działających obiektów stanowi pomoc w zapewnieniu najwyższego poziomu oferowanych usług. Dzięki jej stosowaniu zyskujemy pewność, że podróżni będą zadowoleni z pobytu w każdym hotelu Best Western - mówi Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Cristescu podkreśla, że jedną z części „Strategii Jakości” stanowi specjalny program poświęcony architekturze i wystrojowi obiektów - „Design Assessment”, który wprowadzono w tym roku. - To doskonały dowód tego, że jest to dla nas niezwykle ważny obszar. Ponadto w naszych strukturach zatrudniamy specjalistę ds. designu, który odpowiada właśnie za wystrój obiektów - podkreśla dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Jak mówi, wszystkie te działania stanowią odpowiedź na oczekiwania gości. - Dążymy do tego, aby klienci przebywający w naszych obiektach mogli poczuć wysoki poziom estetyki połączonej z funkcjonalnością. Dbamy również o to, aby wystrój wnętrz odpowiadał bieżącym trendom - mówi Cristescu.

Przykładem może być ostatnio przeprowadzona modernizacja w Best Western Villa Aqua Hotel w Sopocie. - Dzięki odnowionej restauracji, zmodernizowanej sali konferencyjnej, bogatszemu wyposażeniu pokoi i nowej, nawiązującej do nadmorskich plaż, kolorystyce, goście mogą cieszyć się większym komfortem podczas pobytu w tym obiekcie - dodaje.

Jak zaznacza, „Strategia Jakości” została wypracowana na podstawie wieloletniej współpracy przedstawicieli sieci z polskimi inwestorami. - Jest to unikatowe w skali całej sieci narzędzie i właśnie ono w dużej mierze ułatwia hotelom dostosowanie się do globalnych standardów marki - mówi Cristescu.

Dużą pomoc dla obiektów dopiero wchodzących do sieci stanowią m.in. wizyty edukacyjne. Dotyczą one również wystroju i architektury.

Jak mówi dyrektor Best Western, dzięki takim działaniom sieć może zapewnić kierownictwo hotelu, że postępuje zgodnie z wytycznymi lub też doradzić, które elementy wymagają dopracowania.

- Ponadto, jeszcze na etapie projektowania obiektu lub jego wystroju, przedstawiamy naszą wizję designu danego hotelu. Dzięki temu wyniki audytu, który ma na celu ostateczne potwierdzenie spełnienia wszystkich standardów Best Western, są w większości przypadków bardzo zadowalające – tak było m.in. w przypadku hoteli w Płocku, Olsztynie, Brzegu i Krakowie, które dołączyły do sieci w bieżącym roku.

 



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY