REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 20 maj 2015 09:33
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment
Architektura i wystrój obiektów Best Western w strategii Design Assessment

Marka Best Western poszerzyła swoje portfolio o cztery nowe hotele – w Brzegu, Krakowie, Olsztynie i Płocku. Zobaczcie, jak wyglądają ich wnętrza i jak dostosowano wystrój do standardów Best Western.

REKLAMA

- Już na początku ubiegłego roku wprowadziliśmy w Polsce „Strategię Jakości”, która ma na celu  wspieranie nowych obiektów w zakresie dostosowania się do międzynarodowych standardów Best Western, a dla już działających obiektów stanowi pomoc w zapewnieniu najwyższego poziomu oferowanych usług. Dzięki jej stosowaniu zyskujemy pewność, że podróżni będą zadowoleni z pobytu w każdym hotelu Best Western - mówi Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Cristescu podkreśla, że jedną z części „Strategii Jakości” stanowi specjalny program poświęcony architekturze i wystrojowi obiektów - „Design Assessment”, który wprowadzono w tym roku. - To doskonały dowód tego, że jest to dla nas niezwykle ważny obszar. Ponadto w naszych strukturach zatrudniamy specjalistę ds. designu, który odpowiada właśnie za wystrój obiektów - podkreśla dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Jak mówi, wszystkie te działania stanowią odpowiedź na oczekiwania gości. - Dążymy do tego, aby klienci przebywający w naszych obiektach mogli poczuć wysoki poziom estetyki połączonej z funkcjonalnością. Dbamy również o to, aby wystrój wnętrz odpowiadał bieżącym trendom - mówi Cristescu.

Przykładem może być ostatnio przeprowadzona modernizacja w Best Western Villa Aqua Hotel w Sopocie. - Dzięki odnowionej restauracji, zmodernizowanej sali konferencyjnej, bogatszemu wyposażeniu pokoi i nowej, nawiązującej do nadmorskich plaż, kolorystyce, goście mogą cieszyć się większym komfortem podczas pobytu w tym obiekcie - dodaje.

Jak zaznacza, „Strategia Jakości” została wypracowana na podstawie wieloletniej współpracy przedstawicieli sieci z polskimi inwestorami. - Jest to unikatowe w skali całej sieci narzędzie i właśnie ono w dużej mierze ułatwia hotelom dostosowanie się do globalnych standardów marki - mówi Cristescu.

Dużą pomoc dla obiektów dopiero wchodzących do sieci stanowią m.in. wizyty edukacyjne. Dotyczą one również wystroju i architektury.

Jak mówi dyrektor Best Western, dzięki takim działaniom sieć może zapewnić kierownictwo hotelu, że postępuje zgodnie z wytycznymi lub też doradzić, które elementy wymagają dopracowania.

- Ponadto, jeszcze na etapie projektowania obiektu lub jego wystroju, przedstawiamy naszą wizję designu danego hotelu. Dzięki temu wyniki audytu, który ma na celu ostateczne potwierdzenie spełnienia wszystkich standardów Best Western, są w większości przypadków bardzo zadowalające – tak było m.in. w przypadku hoteli w Płocku, Olsztynie, Brzegu i Krakowie, które dołączyły do sieci w bieżącym roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.



REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.