REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 16 wrz 2014 13:02
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Centrum handlowe Arkadia już po zmianach
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca

Po sześciu miesiącach zakończyła się przebudowa części warszawskiego centrum handlowego Arkadia. Zmiany polegały przede wszystkim na powiększeniu i architektonicznej zmianie strefy restauracyjnej. W centrum pojawiły się nowe elementy małej architektury, a także drzewa. Liczba miejsc powiększyła się z 500 do 800.

REKLAMA

O zmianach jakie przeszło centrum handlowe Arkadia opowiedzieli przedstawiciele Unibail-Rodamco, inwestora Arkadii: Arnaud Burlin, Managing Director CE, Jakub Skwarło, Director of Operations Poland i Anthony Vesin, Head od Shopping Centre Management.

Projekt strefy restauracyjnej powstał we współpracy z Concept Studio, SUD Architekt i Saguez & Partners. Prace wykonała firma RD Bud.

- Zmiany w strefie restauracyjnej są najbardziej widoczne, ponieważ chcieliśmy zmienić atmosferę tego miejsca. Oprócz większej przestrzeni i powiększonej liczby miejsc, pojawiły się tu wysokie drzewa, nowoczesne elementy wystroju, leżaki, widoczny jest podział na strefy dla dzieci i strefy nieco bardziej prywatne, pojawiły się materiały takie jak drewno i kamień - opowiadał o projekcie Arnaud Burlin, Managing Director CE Unibail-Rodamco.

W Arkadii pojawi się także specjalna strefa dla dzieci, której operatorem będzie Jupi Park. Powierzchnia dziecięcej strefy rozrywki wyniesie 1200 mkw.

Jak zapowiadają przedstawiciele Unibail-Rodamco, to nie koniec zmian w Arkadii. Metamorfozy przejdą jeszcze rozmieszczone w galerii strefy wypoczynkowe, toalety, a także parking.

Remont strefy restauracyjnej nie wiązał się ze zmianą Najemców. Podczas ponad sześciu miesięcy trwania remontu dostępność oferty i płynność otwarć została zachowana. Prace przebiegały głównie w nocy, stopniowo, poszczególnymi strefami. W efekcie przebudowy powiększyli się łącznie o ponad 200 mkw. i odświeżyli swoje koncepty wszyscy Najemcy, operujący bezpośrednio pod strefą restauracyjną: Sephora, L’Occitane, Quiksilver, Apart, Swarovski, Kiehl’s oraz kawiarnie Costa Coffee i Grycan.

Arkadia od samego początku istnienia dba o bogatą, różnorodną i oryginalną ofertę. Stąd ogromny wybór marek zarówno polskich, jak i zagranicznych. W tym roku przybyło 13 nowych brandów, Ponad 40 najemców przeprowadziło gruntowny remont swoich salonów i otworzyło się ponownie, większość w całkowicie nowych odsłonach. Wśród nowych marek, które pojawiły bądź pojawią się w Arkadii w tym roku, są: Desigual, Neo Adidas, Guess, Costa Coffee, Green Caffe Nero, Kiehl’s, TOUS, New Balance, Undiz, Omega, Nespresso oraz Imaginarium. Nowe koncepty i flagowe sklepy otwierają w Arkadii: Sephora, Apart, Calzedonia, Intimissimi, Wrangler, Lee, Lacoste, 4 F, MAC, Quiksilver, Triumph, L’Occitane i CCC. Nową jakość usług na arkadyjskim terenie prezentują: T-mobile, Play, Plus, RWE, Poczta Polska, Camille Alban, Frederick Moreno, Mx Music, Citibank Handlowy, Millenium Bank, Poprawki krawieckie i Fotojoker. W najbliższym czasie planowany jest jeszcze szereg kolejnych otwarć, umowy są w trakcie negocjacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.