REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 16 wrz 2014 13:02
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Centrum handlowe Arkadia już po zmianach
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca
Arkadia już po zmianach - nowa strefa restauracyjna i więcej miejsca

Po sześciu miesiącach zakończyła się przebudowa części warszawskiego centrum handlowego Arkadia. Zmiany polegały przede wszystkim na powiększeniu i architektonicznej zmianie strefy restauracyjnej. W centrum pojawiły się nowe elementy małej architektury, a także drzewa. Liczba miejsc powiększyła się z 500 do 800.

REKLAMA

O zmianach jakie przeszło centrum handlowe Arkadia opowiedzieli przedstawiciele Unibail-Rodamco, inwestora Arkadii: Arnaud Burlin, Managing Director CE, Jakub Skwarło, Director of Operations Poland i Anthony Vesin, Head od Shopping Centre Management.

Projekt strefy restauracyjnej powstał we współpracy z Concept Studio, SUD Architekt i Saguez & Partners. Prace wykonała firma RD Bud.

- Zmiany w strefie restauracyjnej są najbardziej widoczne, ponieważ chcieliśmy zmienić atmosferę tego miejsca. Oprócz większej przestrzeni i powiększonej liczby miejsc, pojawiły się tu wysokie drzewa, nowoczesne elementy wystroju, leżaki, widoczny jest podział na strefy dla dzieci i strefy nieco bardziej prywatne, pojawiły się materiały takie jak drewno i kamień - opowiadał o projekcie Arnaud Burlin, Managing Director CE Unibail-Rodamco.

W Arkadii pojawi się także specjalna strefa dla dzieci, której operatorem będzie Jupi Park. Powierzchnia dziecięcej strefy rozrywki wyniesie 1200 mkw.

Jak zapowiadają przedstawiciele Unibail-Rodamco, to nie koniec zmian w Arkadii. Metamorfozy przejdą jeszcze rozmieszczone w galerii strefy wypoczynkowe, toalety, a także parking.

Remont strefy restauracyjnej nie wiązał się ze zmianą Najemców. Podczas ponad sześciu miesięcy trwania remontu dostępność oferty i płynność otwarć została zachowana. Prace przebiegały głównie w nocy, stopniowo, poszczególnymi strefami. W efekcie przebudowy powiększyli się łącznie o ponad 200 mkw. i odświeżyli swoje koncepty wszyscy Najemcy, operujący bezpośrednio pod strefą restauracyjną: Sephora, L’Occitane, Quiksilver, Apart, Swarovski, Kiehl’s oraz kawiarnie Costa Coffee i Grycan.

Arkadia od samego początku istnienia dba o bogatą, różnorodną i oryginalną ofertę. Stąd ogromny wybór marek zarówno polskich, jak i zagranicznych. W tym roku przybyło 13 nowych brandów, Ponad 40 najemców przeprowadziło gruntowny remont swoich salonów i otworzyło się ponownie, większość w całkowicie nowych odsłonach. Wśród nowych marek, które pojawiły bądź pojawią się w Arkadii w tym roku, są: Desigual, Neo Adidas, Guess, Costa Coffee, Green Caffe Nero, Kiehl’s, TOUS, New Balance, Undiz, Omega, Nespresso oraz Imaginarium. Nowe koncepty i flagowe sklepy otwierają w Arkadii: Sephora, Apart, Calzedonia, Intimissimi, Wrangler, Lee, Lacoste, 4 F, MAC, Quiksilver, Triumph, L’Occitane i CCC. Nową jakość usług na arkadyjskim terenie prezentują: T-mobile, Play, Plus, RWE, Poczta Polska, Camille Alban, Frederick Moreno, Mx Music, Citibank Handlowy, Millenium Bank, Poprawki krawieckie i Fotojoker. W najbliższym czasie planowany jest jeszcze szereg kolejnych otwarć, umowy są w trakcie negocjacji.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY