
„On Canvas” - taką nazwę nosi projekt Grupy Benetton, który polega na wprowadzaniu nowego konceptu sklepów. Salony United Colors of Benetton łączą teraz tradycję z nowoczesnym designem i technologiami. Są obrazem ewolucji stylu.
Benetton ruszył z wdrażaniem projektu „On Canvas” w kwietniu 2014 roku i zaczął od uruchomienia flagowego sklepu w centrum świata mody - na placu Duomo we włoskim Mediolanie. Projekt jest też realizowany m.in. w Polsce oraz Rosji, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Portugalii, Szwajcarii i Meksyku.
Celem designerów było stworzenie wnętrz, w których panuje przyjazna atmosfera, a w centrum uwagi jest klient i jego potrzeby zakupowe. Stylizacja salonów nawiązuje do krosna - symbolu tradycji i rzemiosła.
Jednocześnie w sklepach eksponowane są nowe technologie, m.in. monitory, na których można zorientować się w najnowszych trendach modowych.
Co jeśli dany produkt nie będzie dostępny już w sklepie? Wystarczy jedno kliknięcie - w każdej chwili klient może dokonać zakupów w internecie.
Odzież produkowana przez Grupę Benetton jest dostępna w blisko 5 tys. sklepów na całym świecie.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Główny Projektant V-ce Prezes Zarządu Pracownia Architektoniczna Ewy i Stanisława Sipińskich Sp. z o.o.
Główny Projektant Prezes Zarządu Pracownia Architektoniczna Ewy i Stanisława Sipińskich Sp. z o.o.
współzałożyciel OP Architekten
Założyciel, Architekt Studio ADS
Partner Horizone Studio
Dyrektor APA Wojciechowski Sp. z o.o.