REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Beton, stal i szkło. Hexeline stawia na nowy koncept

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 gru 2015 12:31
Beton, stal i szkło. Hexeline stawia na nowy koncept
Katarzyna Zawadzka, prezes i brand manager marki Hexeline
Beton, stal i szkło. Hexeline stawia na nowy koncept
Beton, stal i szkło. Hexeline stawia na nowy koncept
Beton, stal i szkło. Hexeline stawia na nowy koncept

Najnowsze dwa salony Hexeline, w nowym koncepcie, otwarte zostały 5 grudnia w Bielsku Białej i Nowym Sączu. O tym, jak zmienia się wystrój sklepów sieci rozmawiamy z Katarzyną Zawadzką, prezes i menedżer marki Hexeline.

REKLAMA

 

Wystrój sklepów Hexeline zmienia się co kilka lat. - Wymogi rynku na początku istnienia sieci były zupełnie inne niż obecnie. Wcześniej salony miały sprawiać wrażenie drugiego domu, oddając atmosferę przytulnej garderoby. Teraz wszystko idzie ku minimalizmowi, chodzi bowiem o wyeksponowanie samego produktu, który jest w salonie, a nie jego otoczenia – mówi Katarzyna Zawadzka, prezes i menedżer marki Hexeline.

W nowym wystroju salonów marki Hexeline jest dużo betonu architektonicznego, stali i szkła. Dominują proste formy, które nie zakłócają percepcji prezentowanych towarów.

- Moda to nie tylko ubiór, to cały life style, sposób, w jaki żyjemy. Te zachodzące zmiany trzeba odzwierciedlić w wystroju sklepów – mówi Katarzyna Zawadzka.

Polska marka modowa Hexeline zakończy rok 2015 z liczbą 22 salonów. W grudniu, oprócz salonu w bielskiej Galerii Sfera, kolekcja Hexeline pojawi się też w Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY