REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Beton, stal i szkło. Hexeline stawia na nowy koncept

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 gru 2015 12:31
Beton, stal i szkło. Hexeline stawia na nowy koncept
Katarzyna Zawadzka, prezes i brand manager marki Hexeline
Beton, stal i szkło. Hexeline stawia na nowy koncept
Beton, stal i szkło. Hexeline stawia na nowy koncept
Beton, stal i szkło. Hexeline stawia na nowy koncept

Najnowsze dwa salony Hexeline, w nowym koncepcie, otwarte zostały 5 grudnia w Bielsku Białej i Nowym Sączu. O tym, jak zmienia się wystrój sklepów sieci rozmawiamy z Katarzyną Zawadzką, prezes i menedżer marki Hexeline.

REKLAMA

 

Wystrój sklepów Hexeline zmienia się co kilka lat. - Wymogi rynku na początku istnienia sieci były zupełnie inne niż obecnie. Wcześniej salony miały sprawiać wrażenie drugiego domu, oddając atmosferę przytulnej garderoby. Teraz wszystko idzie ku minimalizmowi, chodzi bowiem o wyeksponowanie samego produktu, który jest w salonie, a nie jego otoczenia – mówi Katarzyna Zawadzka, prezes i menedżer marki Hexeline.

W nowym wystroju salonów marki Hexeline jest dużo betonu architektonicznego, stali i szkła. Dominują proste formy, które nie zakłócają percepcji prezentowanych towarów.

- Moda to nie tylko ubiór, to cały life style, sposób, w jaki żyjemy. Te zachodzące zmiany trzeba odzwierciedlić w wystroju sklepów – mówi Katarzyna Zawadzka.

Polska marka modowa Hexeline zakończy rok 2015 z liczbą 22 salonów. W grudniu, oprócz salonu w bielskiej Galerii Sfera, kolekcja Hexeline pojawi się też w Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.