REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Bieniasz Nicholson zaprojektowali na nowo poznańską Panoramę

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 10 lut 2015 15:15
Bieniasz Nicholson zaprojektowali na nowo poznańską Panoramę
Centrum handlowe Panorama w Poznaniu przejdzie modernizację
Bieniasz Nicholson zaprojektowali na nowo poznańską Panoramę
Bieniasz Nicholson zaprojektowali na nowo poznańską Panoramę
Bieniasz Nicholson zaprojektowali na nowo poznańską Panoramę
Bieniasz Nicholson zaprojektowali na nowo poznańską Panoramę
Bieniasz Nicholson zaprojektowali na nowo poznańską Panoramę

Poznańska Panorama rusza z modernizacją. Zmieni się zarówno fasada centrum handlowego, jak i wnętrze. Projekt architektoniczny zmian przygotowało Wrocławskie biuro architektoniczne Bieniasz Nicholson.

REKLAMA

11 lutego, zgodnie z planami, rozpoczynają się prace modernizacyjne w Galerii Handlowej Panorama w Poznaniu. Remont obiektu potrwa 8 miesięcy i będzie kosztować 7 milionów euro. W październiku br. Panorama, zlokalizowana w sercu poznańskiego Górczyna, zostanie symbolicznie otwarta na nowo, w zupełnie nowej odsłonie.

Plany modernizacji Galerii Handlowej Panorama zostały ogłoszone w czerwcu ubiegłego roku przez Balmain Asset Management, firmę będącą współwłaścicielem obiektu i zarządcą aktywów, odpowiedzialną równocześnie za jego komercjalizację, bieżące zarządzanie i kierowanie projektem.

Obecna modernizacja jest największym przedsięwzięciem w historii Panoramy. Remont nie tylko unowocześni obiekt, ale także umożliwi wzbogacenie jego oferty o nowych najemców.

Szeroko zakrojone prace modernizacyjne obejmą zarówno wnętrze (parter i piętro), jak
i fasadę centrum. Projekt rewitalizacji przewiduje także rekomercjalizację znacznej części Galerii, w której pojawią się m.in. takie marki nieobecne dotąd w centrum, jak Media Expert, Jysk i Calypso fitness.

Znaczne zmiany czekają również supermarket Carrefour, który przejdzie gruntowny remont mający na celu dostosowanie sklepu do nowoczesnego formatu tej marki. 

Pasaże na parterze zostaną w pełni zmodernizowane, pojawi się na nich nowa podłoga, oświetlenie i sufity, a ściany zostaną odświeżone. Ponadto powstaną nowe, ruchome schody prowadzące na wyższy poziom Galerii. Projektem architektonicznym galerii zajęło się Wrocławskie biuro architektoniczne Bieniasz Nicholson.

Prawdziwa rewolucja będzie miała jednak miejsce na 1. piętrze, gdzie w wyniku rekonfiguracji stworzonych zostało 6 nowych powierzchni handlowych obejmujących obszar 3 tys. mkw. Zajmą ją m.in. takie nowe marki, jak Media Expert (900 mkw.), Jysk (1200 mkw.), klub fitness Calypso (820 mkw.) czy Goodday Market (820 mkw.). Pasaże na 1. piętrze zostaną zmodernizowane analogicznie do prac remontowych prowadzonych na parterze. Ten etap modernizacji zbiegnie się z remontem zewnętrznej fasady obiektu.

Firma Balmain Asset Management, która pełni funkcję kierownika projektu i sprawuje nadzór nad prowadzonymi pracami, wyłoniła w przetargu na generalnego wykonawcę gliwicką firmę Jeakel-Bud Tech. Firma ma bogate doświadczenie w projektach realizowanych dla centrów handlowych. Galeria Panorama jest obecnie w pełni gotowa do rozpoczęcia prac modernizacyjnych.

Na dzień przed planowanym rozpoczęciem robót komercjalizacja obiektu, za którą odpowiada dział najmu Balmain Asset Management, kształtuje się na poziomie 98 proc. a pozostała powierzchnia handlowa jest obiektem zaawansowanych rozmów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.