REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki

  • Autor: Emilia Wiśniewska, Propertydesign.pl
  • 30 wrz 2015 14:18
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group, fot. Piotr Waniorek
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki
Biuro Adidas Group projektu Kreativa - tu czuć sportowego ducha walki

Przekraczając próg warszawskiego biura firmy Adidas podpisujemy klauzulę poufności – wzory z najnowszej kolekcji zna zaledwie kilka osób w Polsce. Jak zawsze, nowa linia oznacza też nowy wystrój wnętrz oddziału. Nie wszędzie możemy zajrzeć, ale to co widzimy w pełni oddaje sportowego ducha marki.

REKLAMA

Biuro mieści się w kompleksie biurowym Business Garden Warszawa przy ul. Żwirki i Wigury. Wnętrza zaprojektowali architekci z pracowni Kreativa Radosława Skalskiego. Ich zadaniem było stworzenie przestrzeni sprzyjającej wymianie myśli, pracy zespołowej i kreatywności. - Szukaliśmy przestrzeni, form, kolorów, które jasno mówiłyby, że jest to wnętrze firmy związanej z branżą sportową. Chcieliśmy zrobić bardzo nowoczesne proste w formie, jasne biuro mówi dr Radosław Skalski, główny architekt Kreativa.

Biuro, które inspiruje

Adidas wita nas dużą recepcją, w której lada jest białą bryłą symbolizującą energię marki. Zaprojektował ją dr Radosław Skalski. - Meble miały być nowoczesne i dynamiczne w wyrazie, aby podkreślać sportowy charakter biura adidas, a jednocześnie kojarzyć się z produktami projektowanymi, produkowanymi i sygnowanymi znakiem rozpoznawalnym na całym świecie – przyznaje projektant. Pozostałe elementy wyposażenia pochodzą od polskich producentów. Przyciągające uwagę, biało-zielone fotele do recepcji oraz stylowe, szare krzesła do sal konferencyjnych przyjechały z fabryki Profim.

Przestrzeń pracy w Adidas Group jest podzielone na dwie strefy – biuro i showroom. To ułatwia pracownikom obsługiwanie klientów – właścicieli sklepów i sieci handlowych, którzy wybierają produkty oferowane przez Adidasa.

Specjalna sala pokazowa przenosi odwiedzających w świat sportu. Jest zaaranżowana w stylu boiska piłkarskiego - zielona murawa to wykładzina marki Object Carpet, a stadionowe krzesełka zostały wykonane na specjalne zamówienie.

Architekci przewidzieli miejsca na nieformalne spotkania w małych grupach i oficjalne narady. Są przestrzenie do pracy cichej i rozmów telefonicznych, ale też tradycyjny open space. Prywatność zapewniają ścianki działowe w charakterystyczne, pionowe pasy. Dostarczyła je firma Espes.

Hol w showroomie to przestronne miejsce z kanapami przypominającymi kształtem bumerangi, wyprodukowane przez firmę Tacchini. Ich jaskrawa zieleń dodaje wnętrzu energii.
Tapety z modelami i modelkami w strojach z trzema paskami i znaną wszystkim „koniczynką” to obrazy na zamówienie. Są elementem wystroju, który zmienia się, gdy marka wprowadza nową kolekcję.

Złamane zasady

„Architectural corporate guideline book” to przestrzegany od wielu lat spis przykazań, których muszą trzymać się architekci współpracujący z korporacją Adidas na całym świecie. Dr Radosław Skalski również musiał się do nich odnieść. - Oczywiste było poszanowanie kolorystyki marki oraz tego, jak eksponować logotypy - mówi architekt.

Efekt? Warszawskie biuro Adidasa stało się wzorem dla kolejnych oddziałów, a pracownia Kreativa opracowała nową księgę standardów architektonicznych marki.

 



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY