REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Biuro Grupy Saint-Gobain jest komfortowe i integruje pracowników

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 12 sie 2014 16:46
Biuro Grupy Saint-Gobain jest komfortowe i integruje pracowników
fot. Jedno z miejsc nieformalnych spotkań
Biuro Grupy Saint-Gobain jest komfortowe i integruje pracowników
Biuro Grupy Saint-Gobain jest komfortowe i integruje pracowników
Biuro Grupy Saint-Gobain jest komfortowe i integruje pracowników
Biuro Grupy Saint-Gobain jest komfortowe i integruje pracowników
Biuro Grupy Saint-Gobain jest komfortowe i integruje pracowników
Biuro Grupy Saint-Gobain jest komfortowe i integruje pracowników
Biuro Grupy Saint-Gobain jest komfortowe i integruje pracowników
Biuro Grupy Saint-Gobain jest komfortowe i integruje pracowników
Biuro Grupy Saint-Gobain jest komfortowe i integruje pracowników

W kompleksie Cybernetyka Office Park swoją nową siedzibę ma firma Saint-Gobain Construction. Stworzono tam atrakcyjne i komfortowe środowiska pracy oraz swoisty showroom dla odwiedzających.

REKLAMA

Grupa Saint-Gobain Construction Products Polska, do której należą takie marki jak Ecophon, Isover, czy Weber, zajęła 2400 mkw. powierzchni w warszawskim kompleksie Cybernetyka Office Park. Przestrzeń zaaranżowano przede wszystkim z myślą o komforcie oraz integracji pracowników. Efektem jest ergonomiczne biuro, dostosowane do różnych stylów pracy i specyfiki poszczególnych marek.

Do aranżacji wnętrz wykorzystano rozwiązania opracowane przez poszczególne marki Grupy Saint-Gobain. Podczas planowania zwrócono uwagę na najważniejsze aspekty, które wpływają na komfort pracowników, m.in. układ przestrzenny, oświetlenie, jakość powietrza oraz akustykę.

Ostatnią marką z Grupy, która przeniosła się do nowej siedziby jest Ecophon, firma specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań kształtujących akustykę pomieszczeń. Największą część zajmowanej przez nią przestrzeni (240 mkw) zaaranżowano na planie otwartym, wydzielając jednak pokoje cichej pracy oraz salki konferencyjne. Dziś w open space pracują nie tylko specjaliści, ale także przedstawiciele kadry menadżerskiej, co wpisuje się w najnowsze trendy organizacji biznesu. Zadbano również o to, aby pracownicy, którzy dotychczas pracowali w tradycyjnych pokojach, mieli zapewnione komfortowe warunki pracy. W tym celu zastosowano różne rozwiązania akustyczne: sufity podwieszone, panele ścienne i ekrany wolnostojące, które pozwalają na sprawną komunikację w grupach bez przeszkadzania innym. Tak zaaranżowane biuro ma wspierać interakcje, pomagać w wymianie wiedzy i podnosić efektywność pracowników.

- Odpowiednio urządzone i wyposażone biuro open space pozwala pracownikom i firmie czerpać z tego typu aranżacji same korzyści. W sprzyjających warunkach ciągła możliwość kontaktu przyspiesza proces podejmowania decyzji, ogranicza liczbę maili i pozytywnie wpływa na wzajemne zaufanie – tłumaczy Magda Szubert, zajmująca się wpływem akustyki na pracowników biurowych. Należy jednak pamiętać o zapewnieniu prywatności, potrzebnej do wykonywania zadań wymagających skupienia. Badania pokazują, że pracownicy są bardziej efektywni i mniej zestresowani, gdy kompleksowe, trudne zadania wykonują w spokojniejszych warunkach. Dlatego przy aranżacji biura warto zachować balans między przestrzenią wspierającą komunikację i koncentrację.

Komfort użytkowników uwzględniono także podczas projektowania części wspólnych, takich jak przestronne kuchnie i ergonomiczne sale konferencyjne, w których zastosowano nowoczesne oświetlenie w formie dużych, świecących powierzchni na suficie, imitujących naturalne światło. Dzięki temu pomieszczenia zyskały przyjazną, ciepłą atmosferę.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.