REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Blask i dekadencja lat 20.

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 06 mar 2014 14:38
Blask i dekadencja lat 20.
Lobby zostało znacząco powiększone: głębokie fotele i marmurowe ściany, stylowe lustra w mosiężnych obramowaniach stanowią powrót do oryginalnej koncepcji ogrodu zimowego w lobby, zgodnie z projektem Otto Wagnera Młodszego, pierwszego architekta wnętrz hotelu Bristol. Spektakularny, kryształowy żyrandol będzie królował nad lobby przez kolejną dekadę. Przestrzeń zdobią również ręcznie tkane dywany. Znajdują się także w barze kolumnowym.
Blask i dekadencja lat 20.
Blask i dekadencja lat 20.
Blask i dekadencja lat 20.
Blask i dekadencja lat 20.
Blask i dekadencja lat 20.
Blask i dekadencja lat 20.
Blask i dekadencja lat 20.
Blask i dekadencja lat 20.

Istnieje od ponad wieku, ale wciąż - zwłaszcza po przeprowadzonej renowacji, w wyniku której udało się połączyć ducha art deco i art nouveau oraz podkreślić romantyczną historię hotelu - wyznacza najwyższe standardy na hotelarskim rynku w Polsce i na świecie.

REKLAMA

Po renowacji, 168 pokoi gościnnych i 38 apartamentów oczarowuje odcieniami kości słoniowej i błękitu – łagodnym tłem dla kontrastujących z nimi hebanowych mebli. Delikatne secesyjne akcenty płynnie łączą się z klasycznymi elementami, w subtelny sposób przypominając o historycznych korzeniach hotelu. Polerowany nikiel, szlachetne drewno, błyszczący lakier i lustra z ciętego szkła, cechujące się idealnymi proporcjami, połączono z wykończeniami z satyny, moheru i najlepszej wełny, aby jak najpełniej oddać blask i dekadencję lat 20.
Nowe meble i dodatki zostały sprowadzane od różnych dostawców. Do obowiązków studia projektowego należało przeprowadzanie niezbędnych testów i wybór najbardziej odpowiednich elementów wyposażenia wnętrz.

Pomieszczenia, choć z duchem historii, oferują nowoczesne rozwiązania techniczne. - Zadbaliśmy o to, aby współczesna technika usprawniała funkcjonalność i wygląd hotelu, a jednocześnie nie wpływała na to, co jest chronione – mówi dyrektor Bristolu. - Największy dylemat zawsze powodowały wnętrza, w których historyczny design należało pogodzić ze współczesnymi rozwiązaniami. Natomiast końcowy efekt jest spektakularny i wart był wszystkich koncepcyjnych wyzwań - dodaje.

Warszawski hotel Bristol od początku swojej działalności był naturalnym wyborem dla największych osobowości – ludzi świata kultury, sztuki, polityki. Po remoncie odwiedziło go wielu znamienitych gości, których urzekł nowy wizerunek obiektu. - Najbardziej doceniają nowe, jasne pokoje, które urzekają ponadczasową elegancją w stylu art deco połączoną z nowoczesnym luksusem - opowiada.

Końcowy efekt tak wielkich inwestycji to zawsze wypadkowa zdefiniowanych potrzeb, wizji projektanta i oczekiwań właścicieli hotelu. Nie mniej jednak najważniejsze jest to, aby zawsze na pierwszym miejscu stawiać komfort gościa i jego potrzeby.

Ważna prewencja
Za ile lat kolejny remont Bristolu? Jak często należy przeprowadzać prace remontowe? Zdaniem szefa hotelu niezwykle ważne jest skupienie się na pracach utrzymaniowych i prewencyjnych, a nie na zmianie wyposażenia.
- Nie ma zasady, która mówi, że remonty powinny się odbywać co pewien z góry narzucony okres. Niektóre hotele planują renowacje co kilka lat, nawet jeżeli nie są one niezbędne. Nie mniej jednak takie decyzje zależą nie tylko od czynników związanych z eksploatacją, opierają się także na zmieniających się trendach i oczekiwaniach gości – tłumaczy Andrew Henning.
Tym, co zużywa się najszybciej, są podłogi i wyposażenie w barach, restauracjach i przestrzeniach konferencyjnych. W tych miejscach organizuje się spotkania i imprezy wymagające stałej zmiany aranżacji, dopasowanej do oczekiwań organizatorów.

Dossier projektu
Czas trwania modernizacji:
Pokoje: od marca 2012 r. do sierpnia 2012 r.
Części publiczne (Pool & Gym, Bristol Wine Bar, lobby, recepcja, Bar Kolumnowy, restauracja Marconi): od 1 września 2012 r. do 31 grudnia 2012 r.
Nazwa biura projektowego: Anita Rosato Design
Nazwisko architekta: Anita Rosato
Koszt inwestycji: 50 mln zł

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.