REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Bleisure, wyjątkowy design i regionalizm. Hotele idą o krok dalej

  • Autor: Wojciech Budzowski, dyrektor generalny hoteli Grupy Nosalowy
  • 24 cze 2019 09:00
Bleisure, wyjątkowy design i regionalizm. Hotele idą o krok dalej
Nosalowy Park Hotel & SPA, fot. mat. pras.
Bleisure, wyjątkowy design i regionalizm. Hotele idą o krok dalej
Bleisure, wyjątkowy design i regionalizm. Hotele idą o krok dalej
Bleisure, wyjątkowy design i regionalizm. Hotele idą o krok dalej
Bleisure, wyjątkowy design i regionalizm. Hotele idą o krok dalej
Bleisure, wyjątkowy design i regionalizm. Hotele idą o krok dalej

Jeszcze kilkanaście lat temu pokój hotelowy kojarzył się z podstawowym wyposażeniem, takim jak łóżko, wieszak i nocna szafka. Współcześnie, niezależnie od tego, czy podróżujemy w celach służbowych czy wypoczynkowych, chcemy spędzać czas w dobrze zaprojektowanej, przemyślanej przestrzeni. Coraz bardziej cenimy sobie wysoką jakość i dobry design.

REKLAMA

Wraz z dynamicznym rozwojem gospodarczym kraju zwiększa się świadomość Polaków oraz ich pewność siebie na rynku dóbr i usług. Bardzo pozytywnym sygnałem, świadczącym o zmieniającym się podejściu naszych rodaków, są ich rosnące wymagania. Dotyczy to także hoteli. W odpowiedzi na coraz wyższe oczekiwania klientów branża hotelarska poszerza i stale udoskonala swoją ofertę. W najlepszych obiektach goście mogą liczyć na pełen pakiet dodatkowych usług i atrakcji, który pozwoli im nie tylko wypocząć w komfortowych warunkach, ale także zainspiruje, zaciekawi, a nawet zaprosi ich do odkrycia czegoś nowego.

Polacy lubią odpoczywać w kraju

Turystyka to obecnie jeden z szybciej rozwijających się sektorów gospodarki w Polsce, a zainteresowanie popularnymi miejscowościami wypoczynkowymi takimi jak np. Zakopane w ostatnich latach znacznie wzrosło. Turystyczne walory Polski odkrywają dziś na nowo nie tylko nasi rodacy, ale także i turyści zza granicy, co skutkuje rosnącym zapotrzebowaniem na usługi hotelowe na najwyższym poziomie. Coraz wyższe oczekiwania w stosunku do warunków podróży, a szczególnie środków transportu czy hoteli wynikają też z większej dostępności produktów i usług do niedawna zarezerwowanych tylko dla nielicznych. Obecnie gość hotelowy oczekuje, że podczas wyjazdu odpocznie, ale też zobaczy coś nowego, być może czegoś się nauczy, a po powrocie będzie czuć się zarówno zrelaksowany, jak i zainspirowany i pełen nowych pomysłów.

Polacy lubią podróże

Jak wynika z danych opracowanych przez KPMG, w 2018 roku w Polsce liczba osób dobrze zarabiających wzrosła o 15 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. To aż o 157 tysięcy osób więcej! Jednocześnie wraz ze wzrostem gospodarczym statystyki wskazują na rosnące zainteresowanie Polaków podróżami. W tym trendzie nie jesteśmy jednak odosobnieni. Według raportu opracowanego przez Wealth-X pt. „UHNW Interests, passions and hobbies study” podróże znajdują się w grupie kilku najbardziej kluczowych hobby osób zamożnych na całym świecie. Zajęły 6 miejscu w rankingu najpopularniejszych zainteresowań osób poniżej 40 roku życia, wyprzedzając m.in. muzykę, film czy modę.

Nowy trend – bleisure

Ci z nas, którzy nie mają czasu na dłuższy odpoczynek starają się zwiedzać nowe miejsca czy poznawać regionalne tradycje nawet podczas krótkich wyjazdów służbowych. Bleisure (pojęcie powstałe z połączenia angielskich słów „business” i „leisure”) oznacza właśnie powiązanie podróży biznesowej z rozrywką i relaksem. Trend ten, mimo że początkowo popularny był głównie w Stanach Zjednoczonych szybko rozprzestrzenił się na całym świecie, a w ciągu ostatnich kilku lat zaczął być dostrzegalny także w Polsce.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.