REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Browary Warszawskie w świecie wirtualnej rzeczywistości

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 20 wrz 2017 10:51
Browary Warszawskie w świecie wirtualnej rzeczywistości
Browary Warszawskie fot. mat. inwestora

Flagową inwestycję spółki Echo Investment - Browary Warszawskie – realizowaną w kwartale ulic Grzybowskiej, Wroniej, Chłodnej i Krochmalnej już wkrótce będzie można zobaczyć za pomocą specjalnej aplikacji VR.

REKLAMA

Browary Warszawskie to inwestycja powstająca w szczególnym miejscu centrum Warszawy. To również miejsce spotkania przyszłości z przeszłością miasta. Z jednej strony dynamicznie rozwijające się nowe inwestycje i infrastruktura, z drugiej – ślady historycznej, miejskiej zabudowy z dobrą energią pozostałą po dawnych, rzemieślniczych i przemysłowych sukcesach. Tu, w 1846 roku powstał warszawski browar Haberbusch i Schiele, największy w Królestwie Polskim i jeden z naj-ważniejszych na piwowarskiej mapie Europy, prosperujący aż do czasów II wojny światowej.

Koncepcja nowej zabudowy miejsca, którą stworzyło Echo Investment, przywróci cały kwartał Warszawie i warszawiakom. W poszanowaniu dla historii, dążąc do przywrócenia naturalnej ciągłości rozwoju miasta, projekt tworzy ramy dla nowoczesnego, wielofunkcyjnego miejskiego środowiska. Do jego opracowania deweloper zaprosił renomowaną pracownię JEMS Architekci.

Z inicjatywy Echo Investment powstaje obecnie specjalna aplikacja VR, która pozwoli przyszłym mieszkańcom, pracownikom biur i wszystkim ciekawym rozwoju tego kwartału miasta zobaczyć gotowe Browary Warszawskie. Projekt tworzony przez Immersion da wszystkim możliwość wirtualnej wędrówki w skali rzeczywistej za pomocą techniki VR.

Prezentacja inwestycji Browary Warszawskie w VR pozwala na odczucie emocjonalnej reakcji na gotową przestrzeń, zobaczenie jej z perspektywy przechodnia lub z lotu ptaka. Klient ma niezwykłą szansę zobaczenia, ale i realistycznego doświadczenia tego, co otrzyma. VR staje się nowym must-have dla najwyższej klasy nieruchomości. Technologia ta jest potężnym narzędziem nie tylko w planowaniu i sprzedaży, ale także w budowaniu relacji z potencjalnym nabywcą już od pierwszych chwil.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY