REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Butik Ditta Zimmermann - niepowtarzalny jak biżuteria

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 06 lis 2015 14:39
Butik Ditta Zimmermann - niepowtarzalny jak biżuteria
Butik Ditta Zimmermann
Butik Ditta Zimmermann - niepowtarzalny jak biżuteria
Butik Ditta Zimmermann - niepowtarzalny jak biżuteria
Butik Ditta Zimmermann - niepowtarzalny jak biżuteria
Butik Ditta Zimmermann - niepowtarzalny jak biżuteria
Butik Ditta Zimmermann - niepowtarzalny jak biżuteria
Butik Ditta Zimmermann - niepowtarzalny jak biżuteria
Butik Ditta Zimmermann - niepowtarzalny jak biżuteria
Butik Ditta Zimmermann - niepowtarzalny jak biżuteria

W Domach Mody Modo przy ul. Łopuszańskiej 22 w Warszawie został otwarty pierwszy butik marki Ditta Zimmermann. Eleganckie i kobiece wnętrze zaprojektował dr Jan Sikora.

REKLAMA

Jak zapewnia projektant, nie jest to projekt seryjny, ale „szyty na miarę.” - Jak ubranie, biżuteria którą się nosi, bliski kobiecie. Ogromną inspiracją była sama autorka biżuterii. Stąd pomysł, by połączyć ponadczasową klasykę we wnętrzu, czyli kolor czarny, wykładzinę, wysoki połysk z tym, co mocno kobiece np. wielkoformatowe zdjęcia modelek, pozujących w pięknej biżuterii – mówił podczas otwarcia Sikora.

Architekt postawił sobie za zadanie stworzenia przestrzeni otwartej, eleganckiej i inspirującej. By osiągnąć zamierzony efekt, sięgnął po naturalne materiały i nowoczesną stylizację.

Zdecydowanie chciał też uniknąć typowego dla wielu sklepów jubilerskich natłoku elementów - zacierającego jego zdaniem walory estetyczne poszczególnych pierścionków, kolii czy kolczyków.

Zgodnie z jego zamysłem butik jest przestronny, a charakter nadały mu subtelne inspiracje zaczerpnięte ze świata biżuterii Ditty Zimmermann, widoczne w oryginalnych kształtach mebli, sposobie ich wykończenia, proporcjach i detalach witryn ekspozycyjnych.

We wnętrzu wielokrotnie powtarza się motyw koła: w złotych uchwytach, stołach, lampach i kształcie plakatów. To wprowadza do całej kompozycji spokój i niewymuszoną elegancję.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.