REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 15 lip 2015 12:46
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
fot. Wnętrze dla mody
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza
Celio, Kiabi czy Mercer - te sieci postawiły na oryginalne wnętrza

Jak zaprojektować dobrze wnętrze dla mody? Odpowiedź zna m.in Grycaj Design, Otomi, Mood Works, Retail & Development i 370studio. Te pracownie stworzyły ciekawe pod względem designu wnętrza dla takich marek jak Celio, Kiabi czy Mercer.

REKLAMA

Sklep musi być tak nowatorski, jak awangardowe są ubrania, które się w nim sprzedaje - mówił Marek Witaszewski z pracowni Otomi Store Design Lab w rozmowie z Propertydesign.pl.

Przeczytaj więcej: Piękno tkwi w prostocie - wywiad z właścicielami Otomi Store Design Lab

Przedstawiamy zestawienie wnętrz dla mody, które są nowatorskie i interesujące pod względem designu.

Butik Łukasz Jemioł w Warszawie - projekt Mood Works

Przestrzeń butiku została zaprojektowana tak, by każdy mógł poczuć się jak w niej jak w teatralnym foyer. Relief ze złotych płatków płynnie przechodzi ze ścian na sufit, rozświetlając pomieszczenie i znosząc podziały między płaszczyznami. To nawiązanie do dekoratorskich tradycji i rzemiosła w duchu brytyjskiego arts&crafts, które w butiku przy Mokotowskiej nabiera nowego, współczesnego charakteru.

Calvin Klein w Krakowie - projekt Vincent Van Duysen Architects

W Galerii Krakowskiej otwarto salon marki Calvin Klein. Projekt wnętrz wykonał architekt Vincent Van Duysen.

Celio w Warszawie - projekt Otomi

Koncept sklepów Celio powstał we francuskiej centrali firmy, zaś pracownia Otomi store design lab podjęła się jego adaptacji do warunków warszawskich centrów handlowych.

Kiabi w Warszawie - projekt Retail & Development

klep francuskiej marki modowej właśnie w centrum handlowym Blue City otworzył swój salon. Jak wspominają architekci z pracowni Retail & Development największym wyzwaniem był fakt, że to pierwszy sklep Kiabi w Polsce. - Zawsze w przypadku wdrażania marek pojawiają się nowe sytuacje i przeszkody do przekroczenia - wspomina Marcin Iwaszkiewicz, architekt z Retail & Development.

Louve w Krakowie - projekt Grycaj Design

Projekt ten miał korespondować z ofertą miejsca, które posiada w swoim asortymencie odzież topowych polskich projektantów. Mocne formy wykończeń sufitów czy ścian zrównoważone są naturalną cegłą, drewnem i oświetleniem w oprawach o minimalistycznych formach - mówi Jacek Grycaj, architekt odpowiedzialny za koncepcję wnętrza.

Mercer w Poznaniu - projekt 370studio

Lokal zlokalizowany jest w starej kamienicy niedaleko starówki, butik przyciąga uwagę dużymi witrynami oraz wnętrzem utrzymanym w stylistyce minimalistycznej klasyki. Projekt wnętrz powstawał w odniesieniu do charakteru starej kamienicy.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.