REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!

  • Autor: propertydesign.pl/ryneklazienek.pl
  • 17 kwi 2018 19:06
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
V Forum Branży Łazienkowej, fot. PTWP
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!
Łazienkowe trendy? My już je znamy! Za nami V Forum Branży Łazienkowej!

Krzysztof Chróścielewski, projektant wzornictwa, kierownik Katedry Wzornictwa na Wydziale Wzornictwa i Architektury Wnętrz ASP w Łodzi; Łucja Janik, architekt, współwłaściciel, Rubicon Architektura i Projektowanie Wnętrz; Piotr Wełniak, designer; Adam Bronikowski, współwłaściciel, Hola Design; Tomasz Słomka, architekt, CEO, TOKA+Home i Justyna Smolec, architekt wnętrz, Justyna Smolec Architektura&Design; Michał Łój, product manager i projektant, Deante - m.in. tych cenionych projektantów i architektów można było spotkać na wydarzeniu dedykowanym branży łazienkowej i projektowaniu takich przestrzeni - Forum Branży Łazienkowej, które odbyło się 17 kwietnia 2018 r. w warszawskim hotelu Sheraton.

REKLAMA

Forum Branży Łazienkowej, organizowane przez wydawcę portali Ryneklazienek.pl i Lazienka.pl, to największe w Polsce wydarzenie poświęcone sektorowi łazienkowemu. Ciekawe dyskusje, inspirujące prezentacje i wystąpienia, wystawa nowych produktów i rozwiązań oraz Gala przyznania nagród w konkursach „Łazienka – Wybór Roku 2018" i „Salon Roku 2018” - taka była V edycja wydarzenia.

Gośćmi specjalnymi Forum Branży Łazienkowej 2018 byli Sergio Oliveira i Soraia Costa, ambasadorzy marki Maison Valentina (Portugalia). - Swój sukces Maison Valentina zawdzięcza przede wszystkim bardzo bliskiej współpracy designerów z rzemieślnikami, posiadającymi ogromną wiedzę o technologii produkcji – zwracał uwagę Sergio Oliveira, specjalista ds. produktu marki. - Wynikiem tej kooperacji są unikatowe rozwiązania i produkty - dodał.

Sergio Oliveira i Soraia Costa opowiedzieli o globalnych trendach w aranżacji luksusowych i ponadczasowych wnętrz łazienkowych. Zwracali uwagę na wykorzystywanie najbardziej szlachetnych materiałów, takich jak mosiądz, marmur, drewno, szkło i złocenia, do produkcji umywalek i wanien segmentu premium.

A jakie łazienki chcą mieć Polacy? Marcelin Matusiak, Strategic Insight Manager, Sales Effectiveness & Consumer Insights w GfK Polonia podczas swojej prelekcji podkreślał że, aby wiedzieć jaką łazienkę chcą mieć polscy konsumenci, trzeba na początku zdać sobie sprawę, jaką łazienkę mają do dyspozycji. Wskaźnik „ułazienkowienia” gospodarstw domowych pokazuje że aż 3/4 gospodarstw ma jedną łazienkę. Na trzy łazienki może pozwolić sobie tylko 6 % właścicieli gospodarstw w tym kraju. - Średnia powierzchni łazienki w Polsce wynosi tylko 7 mkw. W samych mieszkaniach jest ona jeszcze mniejsza sięga tylko 5,6 mkw. Na tej przestrzeni muszą zmieścić się wszystkie funkcje łazienki: kąpielowa i toaletowa - mówił. 

Jak dodał, obecnie mamy do czynienia z personalizacją wnętrza, trendem polegającym na nadawaniu indywidualnego charakteru łazience. - Wnętrze to nabiera szczególnego miejsca w naszym życiu, w domu i w rodzinie. Łazienka zaczyna coraz częściej być postrzegana jako przestrzeń wypoczynku. W łazience premium musi znaleźć się miejsce na leżankę, saunę, dużą wolnostojącą wannę czy jacuzzi. Klienci oczekują od projektanta wizji „filmowego”, nastrojowego wnętrza, w którym będą mogli przyjemnie spędzić czas - mówił.

Piotr Wełniak, designer podkreślał, że to bardzo ważne, by o łazience myśleć już na etapie koncepcji projektowej. - Powinniśmy przeanalizować jak, kiedy i kto będzie z niej korzystał. To pozwoli nam stworzyć wnętrze unikalne, dobrze odpowiadające potrzebom domowników i ponadczasowe. Tymczasowość i dekoracyjność nie jest dobra dla segmentu premium.

Moderatorem dyskusji był Zbigniew Urbański, pasjonat technologii, tester i kolekcjoner gadżetów, prezenter telewizyjny.

W trakcie spotkania zaprezentowano też ranking TOP 100 największych graczy na rynku łazienek - zestawienie portalu Ryneklazienek.pl na podstawie danych Bisnode Polska.

Po relacje ze wszystkich dyskusji oraz wypowiedzi wszystkich prelegentów wydarzenia zapraszamy już wkrótce na www.ryneklazienek.pl

Zobacz całą agendę wydarzenia i poznaj zaproszonych gości

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.