REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Centrum handlowe ETC Swarzędz odmienione za... 15 mln euro

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 10 paź 2017 12:57
Centrum handlowe ETC Swarzędz odmienione za... 15 mln euro
ETC Swarzędz już otwarte fot. mat. prasowe
Centrum handlowe ETC Swarzędz odmienione za... 15 mln euro
Centrum handlowe ETC Swarzędz odmienione za... 15 mln euro
Centrum handlowe ETC Swarzędz odmienione za... 15 mln euro

Centrum handlowe ETC Swarzędz, po trwającej ponad 14 miesiącach modernizacji, zostało otwarte dla klientów. Inwestorami projektu są Grupa Capital Park oraz austriacka firma Akron Group, a generalnym wykonawcą firma Doraco. Koszty przebudowy obiektu wyniosły blisko 15 milionów euro.

REKLAMA

Modernizacja trwała od lipca ubiegłego roku. Głównym celem prac w ETC Swarzędz było połączenie trzech funkcjonujących uprzednio odrębnie hal i usprawnienie układu komunikacyjnego wewnątrz centrum. W wyniku zmian powstał jeden, przestronny budynek z ułatwiającymi poruszanie się szerokimi pasażami i zupełnie nową elewacją spod kreski JSK Architekci.

W obiekcie pojawiły się powierzchnie wspólne, a także food court, miejsca odpoczynku dla klientów, a w niedalekiej przyszłości do dyspozycji najmłodszych klientów będzie także strefa dziecięca. Centrum zostało przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi. Powiększony został również parking, na którym znajdzie się ok. 1000 miejsc postojowych i stojaki rowerowe. Powierzchnia ETC Swarzędz po modernizacji wynosi 20 tys. mkw. 7 października centrum zostało oddane do dyspozycji klientów, co zwieńczyło główny etap prac modernizacyjnych, jednak ich część będzie kontynuowana jeszcze przez kolejne miesiące. Projekt powstał we współpracy Capital Park oraz ARS Retail Group.

- ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce. Otwarte w połowie lat 90., przez ponad 20 lat funkcjonowania zyskało grupę lojalnych klientów oraz dużą rozpoznawalność i popularność w regionie. Choć miało ugruntowaną pozycję na lokalnym rynku, jego pierwotna formuła wyczerpała się. Duża część najemców nie funkcjonowała prawidłowo, dodatkowo układ komunikacyjny nie sprzyjał komfortowi zakupów. Biorąc pod uwagę siłę nabywczą mieszkańców Swarzędza i jego najbliższych okolic, a także wsłuchując się w głosy i potrzeby naszych klientów, zdecydowaliśmy się na gruntowną rewitalizację projektu i dostosowanie go do aktualnych standardów rynkowych oraz architektonicznych. Wierzymy, że obiekt, który oddaliśmy do użytku, spełnia dynamicznie zmieniające się oczekiwania współczesnych konsumentów, ale także najemców – mówi Stefan Ausch, dyrektor zarządzający Akron Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY