REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Centrum handlowe przyszłości? Miejsce z duszą!

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 23 wrz 2016 15:16
Centrum handlowe przyszłości? Miejsce z duszą!
Centrum Handlowo-Usługowe Ferio Wawer przy ul. Szpotańskiego w Warszawie. Inwestor według projektu Kuryłowicz & Associates zaadoptował przedwojenne hale dawnej Fabryki Aparatów Elektrycznych K. Szpotańskiego fot. Ferio Wawer

Eksperci Savills podsumowali trendy społeczno-kulturowe, które bezpośrednio przekładają się na współczesną rolę centrów handlowych i ich funkcjonowanie. Wśród dominujących trendów znalazło się zapotrzebowanie wśród klientów na zakupy w zabytkowych przestrzeniach.

REKLAMA

Savills wydał publikację: Nowy wymiar zakupów. Centra handlowe przyszłości, która ukazuje perspektywy rozwoju rynku centrów handlowych w Polsce w kontekście zmieniających się preferencji zakupowych klientów i rosnącej konkurencji ze strony e-commerce.

Wśród trendów, eksperci Savills zwrócili uwagę na wzrastająca świadomość polskich konsumentów i jej rosnący udział w życiu kulturalnym i społecznym przekładają się na wzrost zapotrzebowania na ciekawe koncepty handlowe. Coraz więcej z realizowanych projektów wyróżnia się interesującą architekturą, ciekawą historią i bogatą ofertą pozazakupowych rozrywek. Do takich projektów można zaliczyć: Halę Koszyki, Koneser czy ArtN w Warszawie. A także oddane w zeszłym roku do użytku Ferio Wawer, centrum handlowe na warszawskim Wawrze, które powstało we wnętrzach przedwojennych hal dawnej Fabryki Aparatów Elektrycznych K.Szpotańskiego. Architekci z Kuryłowicz & Associates umiejętnie połączyli zabytkowe przestrzeni z nowoczesnymi rozwiązaniami budowlanymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.