REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Co dalej z rozbudową Gemini Park Tarnów?

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 10 wrz 2018 10:21
Co dalej z rozbudową Gemini Park Tarnów?
fot. mat. pras.

W Tarnowie nie milkną głosy dotyczące zablokowanej rozbudowy Gemini Park Tarnów. Tym bardziej, że ostatnie lata przynoszą galerii znaczny rozwój. Obiekt notuje nie tylko rosnącą liczbę klientów i stały wzrost obrotów, ale zwiększa także swój zasięg. Już dziś ponad 60 proc. klientów centrum handlowego pochodzi spoza Tarnowa! Skąd takie zainteresowanie galerią i co dalej z rozbudową? Pytamy Zbigniewa Nowaka, dyrektora Gemini Park Tarnów.

REKLAMA

Gemini Park Tarnów zyskuje klientów, a najemcy zarabiają. Co wpływa dziś na sukces obiektu? Co tak bardzo przyciąga klienta?

Zbigniew Nowak: Jest kilka czynników, które sprawiają, że centrum handlowe jest dostrzegane i cenione przez klienta. Jednym z kluczowych elementów jest atrakcyjna, dopasowana do regionu oferta, która od lat jest świadomie budowana i rozbudowywana. Obserwujemy nasz lokalny i regionalny rynek, poznajemy konsumentów, obserwujemy także ofertę, którą już stworzyliśmy. Monitorując np. obroty najemców, jesteśmy w stanie ocenić, jaki segment oferty cieszy się największą popularnością, jakie marki najchętniej wybierają nasi klienci i które sklepy są odwiedzane. Jest to wskazówką, w którym kierunku się rozwijać i co ulepszać. Mając takie solidne dane, możemy więc reagować na potrzeby klientów i tworzyć ofertę dopasowaną do wymagań, jakie stawia przed nami klient i rynek.  W efekcie na naszą ofertę składają się dziś w głównej mierze takie marki, jakich oczekują klienci. Co więcej, ofertę wypełniają sklepy dopasowane do portfela naszych odwiedzających. To zachęca do odwiedzin, skłania także do powrotów. Zyskują na tym także najemcy, bo powstaje równowaga pomiędzy tym, co oferują, a tym, co chcą znaleźć w galerii konsumenci.  Poza tym jesteśmy galerią bardzo czytelną – z rozpoznawalną i popularną ofertą, jak również z jasnym i przyjaznym układem obiektu. Nawet podczas pierwszej wizyty nie sposób się u nas zgubić. Jasny plan sklepów sprawia, że klient szybko zapamiętuje interesujące go lokale. W efekcie tego wracając na kolejne zakupy nie czuje się u nas zagubiony.  To sprawia, że galeria odbierana jest jako obiekt przyjazny, idealny zarówno na szybkie zakupy solo, jak i na wielogodzinny shopping z rodziną. Ten pozytywny odbiór potęgują także inne elementy, jak np. udogodnienia na parkingu, w postaci systemu wskazującego wolne miejsca postojowe, czystość obiektu, poczucie bezpieczeństwa, itp. Wiemy, że w Tarnowie muszą obowiązywać standardy doskonale znane z dużych, wielkomiejskich galerii np. w Krakowie czy Warszawie.

To chyba jednak nie wszystko? Ostatnie wyniki mówią o znacznym wzroście klientów spoza Tarnowa. To już ponad 60 proc. odwiedzających?

Z.N.: Tak, ten odsetek rośnie. Istotne jest tutaj nasze położenie. Galeria znajduje się idealnie pośrodku swoistego rombu, u wierzchołków, którego znajdują się Kraków, Rzeszów, Kielce i Nowy Sącz. W promieniu ok. 80 km, nie ma drugiej tak dużej galerii handlowej, mającej tak szeroką ofertę. To unikalne w skali kraju położenie sprawia, że przyciągamy dziś nie tylko mieszkańców Tarnowa, ale także mieszkańców kilkudziesięciu miejscowości, w promieniu nawet godziny drogi od galerii. Szacujemy, że w naszej bezpośredniej strefie oddziaływania jest dziś już ponad pół miliona osób, a nasz system parkingowy potwierdza, że klienci przyjeżdżają do nas z obszaru, który zamieszkuje ok. 1,2 mln osób.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.