REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven zmieniają wystrój i szyldy na Costa Coffee

  • Autor: Paulina Mroziak
  • 04 mar 2014 20:36
Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven zmieniają wystrój i szyldy na Costa Coffee
Costa Coffee w Sadyba Best Mall

CHI Polska rozpoczęła proces rebrandingu, w wyniku którego marka Costa Coffee zastąpi polskie brandy Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven. Zmianom ulegną nie tylko szyldy, ale także wystrój lokali.

REKLAMA

Nowo otwierane kawiarnie Costa Coffee utrzymane będą w koncepcji designu Metro, za które odpowiada londyńskie studio Stiff+Trevillon, które należy do najbardziej znanych biur architektonicznych w Wielkiej Brytanii. Jednocześnie to zespół projektowy CHI Polska dostosował ten styl do lokalizacji, strategii firmy oraz uaktualnił go o najnowsze trendy i rozwiązania.

W wyniku przeprowadzenia badań konsumenckich wprowadzono jaśniejsze i cieplejsze odcienie barw. Jest więc wiele czerwieni, złota i szarości. Pojawiły się również dekoracje związane z historią marki, rysunki kubków Costa i plansze z rysunkami informujące o rodzajach kawy dostępnej w lokalach. W kawiarniach znajduje się także sporo elementów w kolorze naturalnego drewna, m.in.: stoliki, podłogi, wykończenie baru. Jest także nowy menu-board z białymi lietrami na czarnym tle, który ma być bardziej czytelny.

Nowe wnętrza kawiarni mają zachęcać do spotkań, dlatego wyposażone są w wygodne krzesła, fotele i sofy. W każdej kawiarni znajduje się zacieniony kącik z wygodnymi siedziskami przeznaczony do klientów, którzy spędzają w lokalu więcej czasu. Ponadto wiele lokali będzie wyposażonych w wysokie fotele tzw. Sherlocki. Co ciekawe, są też polskie akcenty, czyli półokrągłe fotele nawiązujące do słynnych krzeseł – muszelek z lat 50. XX w.

Proces rebrandingu już ruszył - 21 warszawskich kawiarni, w tym wszystkie Costa by Coffeeheaven i wybrane kawiarnie Coffeeheaven, zmieniają się właśnie w tym momencie. W pierwszym tygodniu marca działanie rozpoczęły Costa Coffee w Galerii Mokotów na poziomie 0 i +1, a także kawiarnia w budynku biurowym Nordea House. Dwa tygodnie później pierwsi goście przekroczą próg lokalu w Sadyba Best Mall.

Pierwsza faza rebrandingu powinna zakończyć się koło połowy br. Druga faza rebrandingu obejmie wszystkie pozostałe kawiarnie w całej Polsce. W trzeciej fazie rebrandingu CHI Polska będzie zarządzała tylko marką Costa Coffee. Spółka nie podaje dokładnej daty ukończenia rebrandingu, ale zarząd podkreśla, że proces ten "na pewno nie będzie trwał bardzo długo".

CHI Polska prowadzi obecnie ok. 110 kawiarni w całej Polsce, w tym 30 lokali pod marką Costa by Coffeeheaven.

Aktualnie Costa Coffee to największa i najszybciej rozwijająca się marka kawiarni na Wyspach Brytyjskich i numer 1 w Europie. To blisko 2800 kawiarni w 29 państwach na całym świecie. Marka należy do koncernu Whitbread.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY