REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Cropp - klimat starego garażu dla Generacji Z, według projektu Studio 1:1

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 20 sie 2015 13:42
Cropp - klimat starego garażu dla Generacji Z, według projektu Studio 1:1
Cropp - klimat starego garażu dla Generacji Z, według projektu Studio 1:1
Cropp - klimat starego garażu dla Generacji Z, według projektu Studio 1:1
Cropp - klimat starego garażu dla Generacji Z, według projektu Studio 1:1
Cropp - klimat starego garażu dla Generacji Z, według projektu Studio 1:1
Cropp - klimat starego garażu dla Generacji Z, według projektu Studio 1:1
Cropp - klimat starego garażu dla Generacji Z, według projektu Studio 1:1
Cropp - klimat starego garażu dla Generacji Z, według projektu Studio 1:1
Cropp - klimat starego garażu dla Generacji Z, według projektu Studio 1:1
Cropp - klimat starego garażu dla Generacji Z, według projektu Studio 1:1
Cropp - klimat starego garażu dla Generacji Z, według projektu Studio 1:1
Cropp - klimat starego garażu dla Generacji Z, według projektu Studio 1:1
Cropp - klimat starego garażu dla Generacji Z, według projektu Studio 1:1

Salon Cropp w Poznaniu to pierwszy salon marki w nowym koncepcie. Opracowali go architekci z pracowni Studio 1:1. Wykonali projekt architektoniczny sklepu oraz kompleksową koncepcję systemu mebli, oświetlenia i wyposażenia.

REKLAMA

Nowy salon marki Cropp mieści się w Poznaniu przy ul. Półwiejskiej 2. W nowej lokalizacji klienci będą mieli do dyspozycji pięć salonów firmy LPP: Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay. 

- Celem projektu dla marki Cropp było stworzenie nowego, świeżego wizerunku marki zorientowanej na młodego człowieka - reprezentanta Generacji Z (urodzeni po 1995 roku), która wg szacunków w 2020 roku będzie największą grupą konsumencką w krajach rozwiniętych - mówi architekt Krzysztof Grudziński z pracowni Studio 1:1.

Inspiracją dla nowej koncepcji salonu były przestrzenie pofabryczne, miejskie. W zamyśle miały być swobodne i proste. Przestrzeń zakupowa utrzymana jest w klimacie squat'u, starego garażu, dostosowana do zainteresowań klientów, czyli nastolatków. W salonie są specjalne strefy relaksu z PlayStation oraz strefy wi-fi z tabletami.

Architekci do aranżacji salonu użyli surowych materiałów wykończeniowych, m.in. bloczków z gazobetonu, blachy trapezowej i sklejki.

- Duża powierzchnia ściany przy wejściu przykryta została stalową konstrukcją witrynową inspirowaną starymi halami fabrycznymi. Efekt naturalnego światła na tak dużej płaszczyźnie uzyskano przez zastosowanie specjalnych paneli LED. Zrezygnowaliśmy praktycznie z sufitu podwieszonego, pozostawiając całkowicie widoczne instalacje techniczne - mówi architekt.

Posadzki salonu również utrzymano w industrialnym klimacie, w kolorystyce betonowych szarości z akcentami czarno-żółtych pasów ostrzegawczych. W strefie przymierzalni ściany pokryte są białą płytką ceramiczną podobnie jak na starych peronach metra.

- Prostota konstrukcji mebli i sposobu ich wykończenia, a także duża ilość odpowiednio dobranych elementów dekoracyjnych dopełniają założony koncept. Nowy wizerunek sklepów sieciowych Cropp zastąpił nasz wcześniejszy projekt, który w niezmienionej formie przetrwał ponad 10 lat - dodaje Krzysztof Grudziński.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.