REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Czas na zmiany. Nowy koncept gastronomiczny w Mediolanie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 14 paź 2014 12:07
Czas na zmiany. Nowy koncept gastronomiczny w Mediolanie
Koncept gastronomiczny 93gradi, fot. A+D Retail Store Design
Czas na zmiany. Nowy koncept gastronomiczny w Mediolanie
Czas na zmiany. Nowy koncept gastronomiczny w Mediolanie
Czas na zmiany. Nowy koncept gastronomiczny w Mediolanie
Czas na zmiany. Nowy koncept gastronomiczny w Mediolanie

Warszawska pracownia architektoniczna A+D Retail Store Design odkryła nowy koncept gastronomiczny przy okazji wizyty w Mediolanie. Dlaczego jest unikalny i czy ten trend przeniesie się do Polski?

REKLAMA

Koncept gastronomiczny nazywa się 93gradi. - Łączy to, co staje się coraz popularniejsze (świeżo wypiekane pieczywo) z atrakcjami (codziennie nowe i zaskakujące menu) i z przyjemnością spędzenia chwili w ciekawym wnętrzu, w dobrej atmosferze, z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - mówi Dariusz Gocławski z pracowni A+D Retail Store Design.

Właściciel 93gradi (jeden z pięciu założycieli marki) wspomniał, że nazwa oznacza temperaturę pieczywa - w środku, kiedy wyjdzie z pieca. - Równocześnie nazwa odwołuje się do ciepła jakie niesie za sobą rodzinny dom - dodaje architekt.

Pierwszy lokal w tym koncepcie otworzony został w połowie sierpnia (Corso Monforte 26 Milano T.02.7601.8095). Planowana jest sieć. - W Mediolanie nie ma takiego miejsca, co w połączeniu z rosnącym zainteresowaniem pieczywem, zdrowiem, "innowacjami" dobrze wróży tej marce - twierdzi Gocławski. Dodaje, że warto podjąć wyzwanie i stworzyć odważny koncept łączący wypiek z grab'n'go / lunch / catering.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY