REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Czego od biurowców potrzebują najemcy? Właściciele trójmiejskich biur wyjaśniają

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 04 maj 2017 13:22
Czego od biurowców potrzebują najemcy? Właściciele trójmiejskich biur wyjaśniają
Czego od biurowców potrzebują najemcy? Właściciele trójmiejskich biur wyjaśniają
Czego od biurowców potrzebują najemcy? Właściciele trójmiejskich biur wyjaśniają
Czego od biurowców potrzebują najemcy? Właściciele trójmiejskich biur wyjaśniają
Czego od biurowców potrzebują najemcy? Właściciele trójmiejskich biur wyjaśniają

Obok nowych inwestorów wynajmujących nowoczesne powierzchnie biurowe w Trójmieście coraz częściej dochodzi do relokacji siedzib obecnych już tutaj firm. Sprzyja temu rozwój powierzchni biurowej. Czego od nowych biur oczekują najemcy?

REKLAMA

Firmy chcą oferować nowocześniejsze i bardziej komfortowe miejsce pracy, usprawniać komunikację czy zapewnić sobie większą elastyczność w obliczu przyszłego rozwoju. Takie działania możliwe są także dzięki ogromnej dynamice rozwoju trójmiejskiego rynku biurowego na przestrzeni ostatniej dekady i znacznie ciekawszej ofercie niż jeszcze kilka lat temu. Najemcy gdańskiej Alchemii wyjaśniają dlaczego zdecydowali się na zmiany lokalizacji właśnie na ten obiekt.

- W Trójmieście jest wiele firm, których potencjał rozwojowy pozwala, albo wręcz wymusza w obecnych realiach i standardach pracy przeniesienie biura do nowoczesnego, prestiżowego budynku. Rynek biurowy bardzo dynamicznie się rozwija, a dzisiejsza oferta nowoczesnych powierzchni biurowych jest nieporównywalnie większa, ciekawsza i o wyższym standardzie, niż jeszcze 10 czy nawet 5 lat temu – komentuje Marcin Piątkowski, dyrektor ds. komercjalizacji w firmie Torus.

W styczniu przeniesienie swojego biura do Alchemii z innego biurowca w Gdańsku ogłosiła firma Lufthansa Systems Poland obecna  na polskim rynku od 1998 roku. Na swoje potrzeby wynajęła ona blisko 5 tys. mkw. w budynku Argon, trzecim etapie kompleksu, a pracować będzie w nim ok. 550 osób (głównie z branży IT i aeronautycznej). Co istotne, pracownicy rozlokowani będą tam zaledwie na dwóch piętrach (typowa kondygnacja biurowa Argonu ma bowiem 3 tys. mkw. powierzchni). Przedstawiciele firmy podkreślali, że jest to kolejny, ważny etap w rozwoju firmy związany także z pojawieniem się nowych, zaawansowanych usług i kompetencji biznesowych, co powoduje konieczność zapewnienia odpowiedniego komfortu pracy i stworzenia optymalnych warunków rozwoju. Nowa przestrzeń usprawnić ma także procesy komunikacji oraz dzielenia się wiedzą w ramach organizacji (zarówno w ramach gdańskiego zespołu, jak i światowej sieci), co w przypadku firm technologicznych jest niezmiernie istotne.

Na początku marca okazało się, że do Argonu przeniosą się także pracownicy Grupy Wirtualna Polska, która na swoje potrzeby wynajęła blisko 2,4 tys. mkw. Spółka chce skonsolidować część swoich lokalnych biur i skoncentrować gdańskich pracowników w jednej lokalizacji (dotychczas rozlokowanych w 3 biurach).

- Koncentracja wszystkich pracowników gdańskiego zespołu pozwoli na sprawniejszą komunikację w ramach lokalnego biura i całej Grupy. Alchemia doskonale odpowiada charakterowi nowoczesnego środowiska pracy, czym dobrze wpisuje się też w naszą filozofię działania i strategię rozwoju. Jakość budynku, jego lokalizacja i oferta dodatkowych usług zapewnią naszemu zespołowi najwyższy komfort pracy – powiedziała Maria Skoczkowska z biura prasowego Grupy WP.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.