REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Czy Wola stanie się warszawskim Williamsburgiem?

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 27 sty 2020 15:04
Czy Wola stanie się warszawskim Williamsburgiem?
Stacja Wola przy ul. Ordona 1, fot. mat. Echo Investment

W Warszawie, tak jak w wielu najpopularniejszych miastach świata, modne dzielnice, w których warto bywać (i inwestować!) zmieniają się coraz częściej. Wszystko wskazuje na to, że po rewitalizowanej Pradze Północ to właśnie Wola zajmie miano najbardziej stylowej stołecznej dzielnicy, idąc w ślady nowojorskiego Williamsburga czy Green Point. Jaka jest Wola, czyli prawdopodobnie kolejna najbardziej rozchwytywana lokalizacja w Warszawie?

REKLAMA

Warszawska Wola staje się coraz bardziej pożądanym adresem w stolicy. To dzielnica, która ma w sobie pewien osobliwy urok. Znajdziemy tu nowoczesne, szklane biurowce, jak i stare kamienice, muzea, miejsca pamiętające jeszcze poprzednią epokę. Te wszystkie elementy w połączeniu z historycznym i kulturowym sznytem okolicy, takim jak zamalowane dzieło Picassa czy nowymi, stylowymi knajpkami i nowoczesnymi inwestycjami, sprawiają, że Wola staje się klimatycznym i hipsterskim adresem, pod którym warto zamieszkać nie tylko z lifestylowych, ale i czysto funkcjonalnych pobudek.

Jak na tak niewielką odległość od ścisłego centrum Warszawy, Wola cieszy się niezwykłą bliskością i ilością terenów zielonych, a do tego dogodnym skomunikowaniem z sercem stolicy. Kombinacja tych dwóch atutów stanowi jeden z głównych wabików, na który Wola przyciąga do siebie nowych mieszkańców, którym zależy na krótkich i sprawnych dojazdach do pracy,  a gdy mają ochotę na chwilę resetu, wolą skoczyć do pobliskiego parku, niż wsiadać w auto i w piątkowe popołudnie próbować wydostać się z Warszawy. Wola kusi też swoim klimatem – przed wojną słynęła z dynamicznie rozwijających się zakładów przemysłowych, obecnie staje się centrum biznesu i nowych inwestycji. Miks kameralnych kawiarni, starych kamienic skontrastowanych z nowoczesnymi osiedlami sprawia, że tu po prostu chce się mieszkać. 

Warszawska Wola wyrosła na przemyśle, zapełniona zakładami, w których toczyło się niegdyś życie miasta, jednocześnie projektowana była tak, by sprzyjać tworzeniu się społecznych więzi pomiędzy mieszkańcami poprzez wspólne skwery czy parki. Teraz, trzydzieści-czterdzieści lat później, historia zatacza koło. Pokolenie Millenialsów dąży do odbudowywania utraconych społecznych relacji, szuka miejsc, w których będzie częścią konkretnej społeczności, a deweloperzy wychodzą im naprzeciw, tworząc takie osiedle jak Stacja Wola przy ul. Ordona 1.  – Przy projektowaniu tej inwestycji weszliśmy głęboko w tkankę dzielnicy,  aby nawiązać do jej historii, charakteru, ale także aby skierować ją do bardzo konkretnej grupy odbiorców: osób idących z duchem czasu, oczekujących smarttech’owych  rozwiązań, inteligentnych domów, eko inicjatyw. I dokładnie to im dajemy – ładowarki do e-samochodów, zdalne sterowanie funkcjami mieszkania czy crossfitowe boxy, czyli wszystko, co nowoczesne mieszkania AD 2020 powinny posiadać. Dodatkowo wyróżniliśmy tę inwestycję na tle konkurencji osadzając ją wizerunkowo w kolorowych, z sentymentem wspominanych latach 90., trafiając tym samym do jednej z największej obecnie grupy klientów – Pokolenia Y – opowiada Marta Boreta, specjalista ds. marketingu ECHO Investment. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.