REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Czym zachwyca Jurowiecka?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 06 wrz 2016 11:08
Czym zachwyca Jurowiecka?
Galeria Jurowiecka

Już niebawem minie rok od otwarcia Galerii Jurowieckiej w Białymstoku. Obiekt jest jednym z kandydatów do zwycięstwa w konkursie Prime Property Prize. Inwestorzy i architekci tłumaczą, dlaczego.

REKLAMA

Unikalny koncept połączenia centrum handlowego z hotelem i nowoczesny design to wyróżniki tej inwestycji.

Galerię Jurowiecka otworzono w październiku 2015 roku, zaś w maju 2016 swoją inaugurację miał hotel Ibis Styles połączony bezpośrednio z Galerią, oferujący nocleg w 129 ciekawie zaaranżowanych pokojach. Hotel dysponuje także 14 salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni 650 m kw. Całość kompleksu tworzy nowoczesną bryłę usytuowaną w centrum Białegostoku u zbiegu al. Piłsudskiego, ul. Sienkiewicza i ul. Jurowieckiej. W okresie od otworzenia Galerię odwiedziło już ponad 3 mln osób.

- Dbamy o ciągły rozwój Galerii i dokładamy wszelkich starań, aby zarówno klienci jak i najemcy czuli się u nas dobrze. Przeprowadziliśmy szereg akcji promocyjnych. Nawiązujemy współpracę z instytucjami zewnętrznymi jak: Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury, Fundacjami: Białystok Biega, Pomóż Im, organizujemy wystawy. Odwiedzalność galerii stale rośnie. Od początku jej istnienia do chwili obecnej wzrosła o 30 proc procent (biorąc pod uwagę wynik po pierwszym miesiącu istnienia obiektu). Jest to dowodem na to, że obecność Galerii Jurowiecka i jej działania wrastają w tkankę miejską Białegostoku i jego życie społeczne - mówi dyrektor obiektu Adam Białomyzy.

Właścicielom Galerii, Przedsiębiorstwu Budowlanemu Konstanty Strus, przyświecała idea wykreowania przestrzeni łączącej mieszkańców, otwartej na ich potrzeby. Brak jakichkolwiek barier architektonicznych zachęca do odwiedzenia przestrzeni Galerii i przyległego do niej zielonego terenu przez rodziny z dziećmi, osoby starsze i niepełnosprawne.

Usytuowanie Galerii w ruchliwym, żywym punkcie miasta, w naturalny sposób przekształca przyległy do niej plac w dogodne miejsce spotkań, uzupełniając w naturalny sposób lukę w przestrzeni. Co równie istotne, charakterystyczna fasada budynku stanowi punkt orientacyjny, zwłaszcza dla odwiedzających miasto gości, co w połączeniu z bliskością projektowanych bulwarów nad rzeką Białą, nadaje całemu założeniu otwarty charakter, zachęcając do eksplorowania samej Galerii, jak przyległej do niej części miasta. Z ostatniej kondygnacji Galerii można podziwiać panoramę Białegostoku. Wszystko to, znacząco przyczynia się do podniesienia społecznej wartości miejsca.

- Kompleks galerii został ukształtowany tak, aby pogodzić dwie funkcje wymagające odmiennego podejścia – handlowo-usługową i hotelową. W formie budynku starano się wyrazić zarówno jego centralną lokalizację w mieście i wynikającą z tego konieczność stworzenia elewacji korespondującej z innymi od strony ul. Jurowieckiej jak i bliskość rzeki narzucającą organiczne formy. Bryłę budynku ukształtowano różnicując jej wysokość, przy wykorzystaniu takich materiałów jak jasno szary piaskowiec, szkło, tynk i aluminium. Budynek w parterze został otwarty poprzez zastosowanie szklanych witryn. W wystroju wnętrza zaś wykorzystano kontrastowe barwy biel i czerń ocieplając je elementami drewnianymi - komentuje Marek Bulak, odpowiedzialny za projekt.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.