REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl

  • Autor: propertydesign.pl
  • 01 cze 2015 15:20
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Nowy koncept salonów KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl
Dalziel and Pow projektuje dla sieci KappAhl

KappAhl przeprowadza jedną z największych inwestycji w swojej historii. To wprowadzanie nowego konceptu sklepów, których projekt powstał przy współpracy zespołu projektowego KappAhl z londyńskim biurem Dalziel and Pow.

REKLAMA

KappAhl zaczął od Warszawy. Sklepy według nowego konceptu funkcjonują w CH Wola Park, CH Atrium Promenada oraz KEN Center.

Jak poinformowała nas Anita Komar, Marketing & PR Manager KappAhl, kolejne sklepy w nowej odsłonie ruszą wczesną jesienią.

W tych trzech sklepach KappAhl zaprezentował całkowicie nowy koncept, gdzie zarówno sam sklep, grafika czy ekspozycja towaru przeszły totalną transformację. - Stworzyliśmy całkowicie nowoczesny koncept sklepowy dopasowany do naszych klientów i do KappAhl - mówi Johan Åberg, CEO KappAhl.

Nowy koncept został zaprojektowany, tak aby ułatwić robienie zakupów. Istotną częścią procesu rozwoju były rozmowy z klientami, którzy zostali poproszeni o odpowiedź na pytanie, co dla nich jest najważniejsze podczas robienia zakupów. - Wysoko na liście życzeń naszych klientów było pragnienie, aby zakupy były łatwe. Dlatego też skupiliśmy się na tym, aby pomóc naszej klientce odnaleźć się w nowym otoczeniu i pokierować ją ku poszukiwanym produktom - mówi Camilla Wernlund, Concept Manager w KappAhl.

Nowy koncept daje poczucie przestrzeni, charakterystyczny jest ciepły i przyjazny wystrój. - Nasze motto brzmi "For You". Cokolwiek robimy, robimy dla naszych klientów, upewniając się, że im to idealnie pasuje - wyjaśnia Camilla Wernlund.

Projektem zajęło się biuro Dalziel and Pow - firma z ponad 30-letnim doświadczeniem, działająca m.in. na rynku projektowania wnętrz sklepów.

Założona w 1953 roku firma KappAhl jest jedną z wiodących sieci odzieżowych w Europie Północnej, posiadającą około 400 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polsce, a także sklep internetowy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.