REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Designerska ofensywa Best Western

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 06 lip 2017 13:40
Designerska ofensywa Best Western
Designerska ofensywa Best Western
Designerska ofensywa Best Western
Designerska ofensywa Best Western
Designerska ofensywa Best Western
Designerska ofensywa Best Western
Designerska ofensywa Best Western
Designerska ofensywa Best Western
Designerska ofensywa Best Western
Designerska ofensywa Best Western
Designerska ofensywa Best Western
Designerska ofensywa Best Western
Designerska ofensywa Best Western

Sieć hotelarska Best Western stawia na rozwój nowych lokalizacji. Jednym z pomysłów jest powstanie designerskiej marki SureStay.

REKLAMA

Sieć Best Western Hotels & Resorts poinformowała o szeregu - niemal 500 - będących w toku planów inwestycyjnych. Firma obecnie sygnuje swoimi markami 239 hoteli w Europie, Azji, Afryce, Oceanii, Ameryce Południowej oraz na Bliskim Wschodzie, jak również 224 w Ameryce Północnej – 60 proc. z nich to nowe obiekty. Niemal 500 kolejnych inwestycji toczy się w wielu państwach na różnych kontynentach.

– Best Western nadal zapewnia wyjątkową wartość właścicielom hoteli oraz inwestorom na całym świecie. Widzimy zainteresowanie różnorodnymi markami z naszego portfolio, które wciąż się rozwija – stwierdziła Suzi Yoder, Senior Vice President of International Operations w Best Western Hotels & Resorts.

Firma ogłosiła także debiut SureStay Hotel Group. Rewolucyjna franczyza typu „white label” oparta jest o struktury Best Western i oferuje proste przejście do jednej z trzech marek SureStaySM – SureStay, SureStay PlusSM oraz SureStay Signature CollectionSM.

–  Koncepcja spotkała się z zainteresowaniem już na wczesnym etapie. 30 hoteli SureStay zostało już zaakceptowane, a spodziewamy się 100 kolejnych otwarć do końca 2017 roku – powiedział Ron Pohl, Senior Vice President i COO w Best Western Hotels & Resorts.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY