REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Designerski nie oznacza drogi

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 lut 2014 11:44
Designerski nie oznacza drogi
Tomek Rygalik, creative director, Paged

Dobre wzornictwo, dobry design oraz dobre projektowanie hoteli to trwałe i ekonomiczne rozwiązania – mówi w rozmowie z Propertynews.pl Tomek Rygalik, creative director, Paged. - Design nie znaczy bowiem drogi, ale szyty na miarę, optymalny na różne uwarunkowanie – i te budżetowe, i te dotyczące pozycjonowania oraz standaryzacji hotelu - podkreśla.

REKLAMA

Lista realizacji spółki meblarskiej Paged na rynku hoteli jest bardzo długa. Ostatnio firma dostarczyła meble do czterogwiazdkowego hotelu Arłamów w Ustrzykach Dolnych. Wyposażyła m.in. – 213 pokoi i 16 apartamentów. Meblami Pagedu zaaranżowano również czterogwiazdkowy hotel Brant k. Warszawy z 56 pokojami. – To projekt zaawansowany wzorniczo i jakościowo – wyjaśnia Tomek Ryglik i dodaje, iż obecnie Paged przymierza się do współpracy przy dużych inwestycjach w Ustce i Zakopanem. – Biorąc pod uwagę ambicje inwestorów, architektów i to, co jesteśmy w stanie wnieść w te projekty, wróży to ciekawym realizacjom - zapowiada.

W przypadku projektowania mebli i wyposażenia do hoteli w Polsce, każda inwestycja ma zupełnie inne wytyczne. - Czasami wykonujemy projekty sieciowe, gdzie mamy do czynienia z książką standardów. Nasza praca polega wówczas m.in. na tym, by jak najbardziej precyzyjnie odnieść się do tych wymogów – wyjaśnia Tomek Ryglik.

Paged współpracuje też z inwestorami hoteli butikowych. - Tu możemy pokazać nasze możliwości (…). Najbardziej ekscytujące są dla nas projekty o najwyższym standardzie, realizowane przez prywatnych inwestorów, którzy budują pierwszy, drugi czy trzeci hotel – podkreśla Creative Director, Paged. Jak dodaje, przedsiębiorcy ci mają „otwarte głowy”, stawiają na kreatywność, próbują dodać nową wartość. - Przy tych projektach możemy mówić o kreowaniu nowych trendów – podsumowuje.

Ryglik obserwuje, że na polskim rynku jest coraz więcej inwestorów, którzy dbają o design, architekturę, unikalne wzornictwo i jakość. - Lubimy współpracę z przedsiębiorcami i architektami, którzy myślą „szeroko”, wiele widzieli i na drodze rozwoju i nowej jakości chcą wbijać flagę gdzieś dalej - mówi.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.