REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Designerski nie oznacza drogi

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 lut 2014 11:44
Designerski nie oznacza drogi
Tomek Rygalik, creative director, Paged

Dobre wzornictwo, dobry design oraz dobre projektowanie hoteli to trwałe i ekonomiczne rozwiązania – mówi w rozmowie z Propertynews.pl Tomek Rygalik, creative director, Paged. - Design nie znaczy bowiem drogi, ale szyty na miarę, optymalny na różne uwarunkowanie – i te budżetowe, i te dotyczące pozycjonowania oraz standaryzacji hotelu - podkreśla.

REKLAMA

Lista realizacji spółki meblarskiej Paged na rynku hoteli jest bardzo długa. Ostatnio firma dostarczyła meble do czterogwiazdkowego hotelu Arłamów w Ustrzykach Dolnych. Wyposażyła m.in. – 213 pokoi i 16 apartamentów. Meblami Pagedu zaaranżowano również czterogwiazdkowy hotel Brant k. Warszawy z 56 pokojami. – To projekt zaawansowany wzorniczo i jakościowo – wyjaśnia Tomek Ryglik i dodaje, iż obecnie Paged przymierza się do współpracy przy dużych inwestycjach w Ustce i Zakopanem. – Biorąc pod uwagę ambicje inwestorów, architektów i to, co jesteśmy w stanie wnieść w te projekty, wróży to ciekawym realizacjom - zapowiada.

W przypadku projektowania mebli i wyposażenia do hoteli w Polsce, każda inwestycja ma zupełnie inne wytyczne. - Czasami wykonujemy projekty sieciowe, gdzie mamy do czynienia z książką standardów. Nasza praca polega wówczas m.in. na tym, by jak najbardziej precyzyjnie odnieść się do tych wymogów – wyjaśnia Tomek Ryglik.

Paged współpracuje też z inwestorami hoteli butikowych. - Tu możemy pokazać nasze możliwości (…). Najbardziej ekscytujące są dla nas projekty o najwyższym standardzie, realizowane przez prywatnych inwestorów, którzy budują pierwszy, drugi czy trzeci hotel – podkreśla Creative Director, Paged. Jak dodaje, przedsiębiorcy ci mają „otwarte głowy”, stawiają na kreatywność, próbują dodać nową wartość. - Przy tych projektach możemy mówić o kreowaniu nowych trendów – podsumowuje.

Ryglik obserwuje, że na polskim rynku jest coraz więcej inwestorów, którzy dbają o design, architekturę, unikalne wzornictwo i jakość. - Lubimy współpracę z przedsiębiorcami i architektami, którzy myślą „szeroko”, wiele widzieli i na drodze rozwoju i nowej jakości chcą wbijać flagę gdzieś dalej - mówi.

 

 

 

 



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY