REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Diamentowe Moxy rozbłyśnie w Katowicach

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 14 lip 2017 10:26
Diamentowe Moxy rozbłyśnie w Katowicach
Moxy Hotels
Diamentowe Moxy rozbłyśnie w Katowicach
Diamentowe Moxy rozbłyśnie w Katowicach
Diamentowe Moxy rozbłyśnie w Katowicach
Diamentowe Moxy rozbłyśnie w Katowicach
Diamentowe Moxy rozbłyśnie w Katowicach
Diamentowe Moxy rozbłyśnie w Katowicach
Diamentowe Moxy rozbłyśnie w Katowicach

W Katowicach ruszyła budowa pierwszego w Polsce hotelu Moxy.

REKLAMA

Koncepcja architektoniczna hotelu w Katowicach jest prawdziwie śląska. W lobby będzie witać gości górniczy wagonik a także duży stół – modny aktualnie  „Communal table”. Centralnym punktem parterowej części hotelu będzie wyspa barowa. To miejsce będzie przyciągało chcących popracować, odpocząć, porozmawiać, a także załatwić hotelowe formalności czy wypocząć przy drinku. Duży nacisk projektanci wnętrz położyli na funkcjonalność i design wyposażenia: sofy, fotele, siedziska, krzesła i stoliki mają być wygodne i ciekawe dla oka.  Całości dopełnią pojawiające się tu i tam motywy graficzne szybów kopalnianych.

– Budujemy obiekt, który doskonale wpisze się w charakter Śląska i lokalizację działki na przeciwko Portu Lotniczego w Katowickich Pyrzowicach. Będzie jednocześnie bardzo funkcjonalny i atrakcyjny wizualnie – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development.

– Jest mi niezmiernie miło, że możemy uczestniczyć w budowie hotelu Moxy w Pyrzowicach, który będzie się charakteryzować nowoczesnym wzornictwem i innowacyjnością rozwiązań – mówi Andrzej Napieralski, prezes spółki IDS-BUD. 

Hotel Moxy w Katowicach będzie szóstym hotelem w portfelu Chopin Airport Development i piątym hotelem przylotniskowym. Do dyspozycji gości oddane zostanie 100 pokoi rozmieszczonych na 5 kondygnacjach. Prace budowlane rozpoczną się do końca trzeciego kwartału tego roku.

Marka Moxy jest odpowiedzią Marriott na potrzeby generacji Y: designerska, rozbawiona i przystępna. W hotelach tej marki jest ekstremalnie szybkie Wifi, bar otwarty 24/7, gry planszowe, przekąski, energetyczna muzyka i duże ekrany TV w pokojach – przystosowane do podłączenia treści online i gier. Zespół hotelu dba nie tylko o właściwą obsługę, ale również tworzy klimat hotelu i jego autentyczność w oczach odbiorców. A odbiorcy to ludzie urodzeni pomiędzy 1980 a 1999 rokiem, którzy wyrośli na grach komputerowych i nie pamiętają świata bez Internetu. W 2030 roku będzie ich około 78 miliomów ale już teraz podróżują biznesowo. Dla nich praca jest inspiracją, okazją do nawiązania nowych relacji i znajomości. To osoby, które w podróży, w tym służbowej, szukają okazji do zabawy i  autentycznie lokalnego doświadczenia.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY