REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Dobry pomysł na food court

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 wrz 2015 11:43
Dobry pomysł na food court
Marek Tryzybowicz, założyciel, partner Bose International Planning And Architecture

Food courty zmieniają swoje oblicze. Dostępność wi-fi, estetyczna aranżacja i dodatkowe udogodnienia mogą stać się magnesem dla klientów centrum - uważają uczestnicy Property Forum 2015, którzy dyskutowali podczas sesji Centra handlowe: Handel czy rozrywka – co przyciąga klientów?

REKLAMA

Oprócz standardowej roli miejsca do szybkiej konsumpcji, food courty zaczynają spełniać dodatkowe funkcje: kącika dla dzieci czy miejsca spotkań.

Mimo to, zdaniem Marka Tryzybowicza, założyciela, partnera Bose International Planning And Architecture, food court nadal pozostanie miejscem „krótkiego pobytu”. - Istotne jest jednak to, co dzieje się wokół food courtu - mówi. - Obserwujemy tendencję do lokowania kawiarni i restauracji a la carte tak, by klient mógł podjąć decyzję na miejscu.

Zmiana upodobań klientów wymogła na zarządcach zmiany oferty usługowo-gastronomicznej. Tylko w ostatnim czasie przebudowę wspólnej części gastronomicznej przeszły m.in. Wola Park, czy Arkadia.

- To musi być przestrzeń przystosowana do naszych czasów - mówi Agnieszka Mielcarz, dyrektor działu Asset Management Knight Frank. - Należy dostosować je do klienta, który choć przebywa tam krótko, jest bardzo wymagający. Dostępność wi-fi, estetyczna aranżacja, zindywidualizowana przestrzeń, powinny stać się standardem.

Cała relacja z sesji Centra handlowe: Handel czy rozrywka – co przyciąga klientów? w najbliższych dniach na www.Propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY