REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Dobry pomysł na food court

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 wrz 2015 11:43
Dobry pomysł na food court
Marek Tryzybowicz, założyciel, partner Bose International Planning And Architecture

Food courty zmieniają swoje oblicze. Dostępność wi-fi, estetyczna aranżacja i dodatkowe udogodnienia mogą stać się magnesem dla klientów centrum - uważają uczestnicy Property Forum 2015, którzy dyskutowali podczas sesji Centra handlowe: Handel czy rozrywka – co przyciąga klientów?

REKLAMA

Oprócz standardowej roli miejsca do szybkiej konsumpcji, food courty zaczynają spełniać dodatkowe funkcje: kącika dla dzieci czy miejsca spotkań.

Mimo to, zdaniem Marka Tryzybowicza, założyciela, partnera Bose International Planning And Architecture, food court nadal pozostanie miejscem „krótkiego pobytu”. - Istotne jest jednak to, co dzieje się wokół food courtu - mówi. - Obserwujemy tendencję do lokowania kawiarni i restauracji a la carte tak, by klient mógł podjąć decyzję na miejscu.

Zmiana upodobań klientów wymogła na zarządcach zmiany oferty usługowo-gastronomicznej. Tylko w ostatnim czasie przebudowę wspólnej części gastronomicznej przeszły m.in. Wola Park, czy Arkadia.

- To musi być przestrzeń przystosowana do naszych czasów - mówi Agnieszka Mielcarz, dyrektor działu Asset Management Knight Frank. - Należy dostosować je do klienta, który choć przebywa tam krótko, jest bardzo wymagający. Dostępność wi-fi, estetyczna aranżacja, zindywidualizowana przestrzeń, powinny stać się standardem.

Cała relacja z sesji Centra handlowe: Handel czy rozrywka – co przyciąga klientów? w najbliższych dniach na www.Propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.