REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Dobrze zaplanowany koncept Marks & Spencer

  • Autor: propertydesign.pl
  • 10 cze 2015 12:18
Dobrze zaplanowany koncept Marks & Spencer
Dział food w Marks & Spencer
Dobrze zaplanowany koncept Marks & Spencer
Dobrze zaplanowany koncept Marks & Spencer
Dobrze zaplanowany koncept Marks & Spencer
Dobrze zaplanowany koncept Marks & Spencer
Dobrze zaplanowany koncept Marks & Spencer
Dobrze zaplanowany koncept Marks & Spencer
Dobrze zaplanowany koncept Marks & Spencer
Dobrze zaplanowany koncept Marks & Spencer
Dobrze zaplanowany koncept Marks & Spencer

Delikatesy spożywcze w sklepach Marks & Spencer w Polsce to specjalnie zaaranżowana strefa, z oddzielnymi kasami i nastrojowym oświetleniem. Tego typu placówki działają m.in. w warszawskim centrum Blue City i Arkadii oraz łódzkiej Manufakturze.

REKLAMA

Koncept sprzedaży żywności jest rozwijany w M&S od kilku lat. Firma z jednej strony otwiera specjalne działy w ramach sklepów odzieżowych, z drugiej uruchamia samodzielne placówki.

W 2014 roku firma Marks and Spencer, po raz pierwszy od 2011 roku, zanotowała wzrost zysków. Na wyniki tej sieci pozytywnie wpłynął właśnie rozwój segmentu spożywczego. 

Zobacz, jak firma aranżuje działy "food" w swoich sklepach na świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY