REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Dzięki KDesign Architekci w Pretty Shop kobiety poczują się swobodnie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 14 paź 2014 15:31
Dzięki KDesign Architekci w Pretty Shop kobiety poczują się swobodnie
fot. Pretty Shop Accesories w warszawskim Blue City zaprojektowany przez KDesign Architekci
Dzięki KDesign Architekci w Pretty Shop kobiety poczują się swobodnie
Dzięki KDesign Architekci w Pretty Shop kobiety poczują się swobodnie
Dzięki KDesign Architekci w Pretty Shop kobiety poczują się swobodnie
Dzięki KDesign Architekci w Pretty Shop kobiety poczują się swobodnie
Dzięki KDesign Architekci w Pretty Shop kobiety poczują się swobodnie
Dzięki KDesign Architekci w Pretty Shop kobiety poczują się swobodnie
Dzięki KDesign Architekci w Pretty Shop kobiety poczują się swobodnie
Dzięki KDesign Architekci w Pretty Shop kobiety poczują się swobodnie
Dzięki KDesign Architekci w Pretty Shop kobiety poczują się swobodnie
Dzięki KDesign Architekci w Pretty Shop kobiety poczują się swobodnie
Dzięki KDesign Architekci w Pretty Shop kobiety poczują się swobodnie

Pierwszy warszawski sklep nowej sieci Pretty Shop powstał w galerii handlowej Blue City w Warszawie. Nowy concept shop zaprojektowała i wdrożyła polska pracownia KDesign Architekci.

REKLAMA

Pretty Shop Accesories jest nową europejską marką, oferującą akcesoria i dodatki dla kobiet. Koncept nowej sieci powstawał w Izraelu i Warszawie z założeniem szybkiej ekspansji na rynku polskim. Za projekt i realizację odpowiada KDesign Architekci. Architektami prowadzącymi byli Wioletta Serafin i Wojciech Kosiński.

Koncept sklepów Pretty Shop zaprojektowano z myślą o współczesnej klientce, która zwraca uwagę na detale i materiały. Ideą było wykreowanie oryginalnej przestrzeni wyróżniającej się na tle konkurencji a inspiracją dla projektu były elementy kobiecej garderoby, które poprzez zabawę formą zostały przekształcone w wyjątkowe elementy wyposażenia wnętrza. 

Rozpoznawalnym motywem marki stały się biało czarne "grochy", meble nawiązujące do kształtu kokardy oraz zastosowana paleta kolorów, podkreślająca styl i elegancję. 

Połączenie zastosowanych materiałów miało na celu wywołanie skojarzenia z własną garderobą, w której każda kobieta czuje się swobodnie. 

W projekcie brali udział architekci, projektanci mebli i graficy z pracowni KDesign oraz specjaliści od marketingu i ekspansji sieci. Efektem ostatecznym jest uniwersalna przestrzeń sklepowa, pozwalająca dowolnie wpływać na ostateczny wygląd oraz zatowarowanie sklepu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY