REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 12 maj 2015 10:01
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Dobra Showroom, fot. Marcin Żuberek / photoroom.pl
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu

Firma Marro otworzyła Dobra Showroom w Warszawie. To przestrzeń prezentująca nowoczesne podejście do projektowania powierzchni biurowej - rozwiązania i elementy wyposażenia.

REKLAMA

Zainspirowani „efektem Clerkenwell” w Londynie postanowiliśmy stworzyć podobną przestrzeń w Warszawie - wyjaśnia Robert Pełka, prezes Marro, który oficjalnie 8 maja br. otworzył przestrzeń ekspozycyjną Dobra Showroom na Powiślu.

Koncept Dobra showroom opiera się na nowoczesnym podejściu do projektowania przestrzeni biurowej - tak, aby działać w niej efektywnie, kreatywnie i z przyjemnością. Ma przy okazji również inspirować do tego, aby wykreować biuro, w którym każdy z nas chciałby pracować.

Intensywnie rozwijające się i zmieniające swoje oblicze Powiśle stanowi coraz ważniejszy punkt docelowy dla architektów i zarządzających budynkami użyteczności publicznej. Ta część warszawskiego Śródmieścia staje się ostatnio bardzo modna zarówno do mieszkania, jak i spędzania wolnego czasu. Niedziwne, że Robert Pełka, prezes Marro zdecydował się zlokalizować już drugi showroom na swoim ukochanym Powiślu.

Jak nadmienia Pełka, Powiśle jest dla niego fantastyczną i jedną z najbardziej ekscytujących przestrzeni miejskich. - Energia bije tu z każdego miejsca - twierdzi.  Centrum miasta, dobra architektura, kultowa Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego i bliskość rzeki to główne atuty Powiśla.

Dobra Showroom (przy ulicy Leszczyńskiej 4, na rogu z Dobrą) jest położone w odległości 350 metrów od showroomu Lipova, także należącego do Marro.

Pełka chciał stworzyć w Warszawie coś na kształt londyńskiego Clerkenwell. - Największym atutem tego miejsca jest fantastyczne położenie, w centrum Londynu i to, że wszystko znajduje się w pobliżu, blisko siebie - podkreśla i dodaje, że koncentracja showroomów służy temu, żeby architekci i projektanci mieli urozmaicony wybór i profesjonalne wsparcie w zasięgu zaledwie jednej przecznicy.

Gościem specjalnym podczas otwarcia showroomu był Johannes Torpe, właściciel studia projektowego z siedzibą w Kopenhadze oraz biurami w Padwie i Pekinie, dyrektor kreatywny Bang & Olufsen. - Pod wpływem zmian społecznych i ekonomicznych zmienia się podejście w kreowaniu przestrzeni. Nie projektujemy otoczenia, tylko doświadczenia użytkowników. Tutaj tkwi największy potencjał designu - powiedział Torpe.

Showroomy należące do Marro zapewniają dostęp do oferty ponad 50 marek. Są wśród nich producenci mebli (m.in.: Vitra, Arper, Hay, Capellini, Poltrona Frau, Pedrali, Haworth, Orangebox, Wilkhahn, Actiu, Tonon, Lammhults), oświetlenia (m.in.: Philips, Luceplan, Modular), podłóg (m.in. Bolon, Object Carpet, Mirage), a także rozwiązań, których celem jest poprawa akustyki w przestrzeniach biurowych (BuzziSpace, Luminous Textile).

W Dobra showroom swoje miejsce znalazł również polski design. Odnajdziemy tu m.in. markę Vzór, która wprowadziła do produkcji seryjnej kultowy fotel Romana Modzelewskiego i meble od Pagedu.

- Biuro jest inwestycją – w ludzi, ich produktywność i lojalność wobec firmy. Według badań dobre biuro poprawia samopoczucie pracowników i bezpośrednio przekłada się na efektywność ich pracy - opowiada Pełka. - Zdolność firmy do przyciągnięcia i zatrzymania najlepszych pracowników będzie coraz mocniej uzależniona od tego, jakie warunki pracy zapewni, także w kategoriach inteligentnie zaaranżowanej przestrzeni.

Do biurowych realizacji Marro należą m.in.: centrala PwC w Polsce, biura Google (Wrocław, Kraków, Warszawa), a także siedziby banku ING, grupy Allegro, Rohlig Suus, Brown Brothers Harriman i grupy Żywiec.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY