REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 12 maj 2015 10:01
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Dobra Showroom, fot. Marcin Żuberek / photoroom.pl
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu
Efekt Clerkenwell na warszawskim Powiślu

Firma Marro otworzyła Dobra Showroom w Warszawie. To przestrzeń prezentująca nowoczesne podejście do projektowania powierzchni biurowej - rozwiązania i elementy wyposażenia.

REKLAMA

Zainspirowani „efektem Clerkenwell” w Londynie postanowiliśmy stworzyć podobną przestrzeń w Warszawie - wyjaśnia Robert Pełka, prezes Marro, który oficjalnie 8 maja br. otworzył przestrzeń ekspozycyjną Dobra Showroom na Powiślu.

Koncept Dobra showroom opiera się na nowoczesnym podejściu do projektowania przestrzeni biurowej - tak, aby działać w niej efektywnie, kreatywnie i z przyjemnością. Ma przy okazji również inspirować do tego, aby wykreować biuro, w którym każdy z nas chciałby pracować.

Intensywnie rozwijające się i zmieniające swoje oblicze Powiśle stanowi coraz ważniejszy punkt docelowy dla architektów i zarządzających budynkami użyteczności publicznej. Ta część warszawskiego Śródmieścia staje się ostatnio bardzo modna zarówno do mieszkania, jak i spędzania wolnego czasu. Niedziwne, że Robert Pełka, prezes Marro zdecydował się zlokalizować już drugi showroom na swoim ukochanym Powiślu.

Jak nadmienia Pełka, Powiśle jest dla niego fantastyczną i jedną z najbardziej ekscytujących przestrzeni miejskich. - Energia bije tu z każdego miejsca - twierdzi.  Centrum miasta, dobra architektura, kultowa Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego i bliskość rzeki to główne atuty Powiśla.

Dobra Showroom (przy ulicy Leszczyńskiej 4, na rogu z Dobrą) jest położone w odległości 350 metrów od showroomu Lipova, także należącego do Marro.

Pełka chciał stworzyć w Warszawie coś na kształt londyńskiego Clerkenwell. - Największym atutem tego miejsca jest fantastyczne położenie, w centrum Londynu i to, że wszystko znajduje się w pobliżu, blisko siebie - podkreśla i dodaje, że koncentracja showroomów służy temu, żeby architekci i projektanci mieli urozmaicony wybór i profesjonalne wsparcie w zasięgu zaledwie jednej przecznicy.

Gościem specjalnym podczas otwarcia showroomu był Johannes Torpe, właściciel studia projektowego z siedzibą w Kopenhadze oraz biurami w Padwie i Pekinie, dyrektor kreatywny Bang & Olufsen. - Pod wpływem zmian społecznych i ekonomicznych zmienia się podejście w kreowaniu przestrzeni. Nie projektujemy otoczenia, tylko doświadczenia użytkowników. Tutaj tkwi największy potencjał designu - powiedział Torpe.

Showroomy należące do Marro zapewniają dostęp do oferty ponad 50 marek. Są wśród nich producenci mebli (m.in.: Vitra, Arper, Hay, Capellini, Poltrona Frau, Pedrali, Haworth, Orangebox, Wilkhahn, Actiu, Tonon, Lammhults), oświetlenia (m.in.: Philips, Luceplan, Modular), podłóg (m.in. Bolon, Object Carpet, Mirage), a także rozwiązań, których celem jest poprawa akustyki w przestrzeniach biurowych (BuzziSpace, Luminous Textile).

W Dobra showroom swoje miejsce znalazł również polski design. Odnajdziemy tu m.in. markę Vzór, która wprowadziła do produkcji seryjnej kultowy fotel Romana Modzelewskiego i meble od Pagedu.

- Biuro jest inwestycją – w ludzi, ich produktywność i lojalność wobec firmy. Według badań dobre biuro poprawia samopoczucie pracowników i bezpośrednio przekłada się na efektywność ich pracy - opowiada Pełka. - Zdolność firmy do przyciągnięcia i zatrzymania najlepszych pracowników będzie coraz mocniej uzależniona od tego, jakie warunki pracy zapewni, także w kategoriach inteligentnie zaaranżowanej przestrzeni.

Do biurowych realizacji Marro należą m.in.: centrala PwC w Polsce, biura Google (Wrocław, Kraków, Warszawa), a także siedziby banku ING, grupy Allegro, Rohlig Suus, Brown Brothers Harriman i grupy Żywiec.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.