REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Empik w formacie express

  • Autor: propertydesign.pl
  • 28 kwi 2014 15:16
Empik w formacie express
fot. Empik Express
Empik w formacie express
Empik w formacie express
Empik w formacie express
Empik w formacie express
Empik w formacie express
Empik w formacie express
Empik w formacie express

Sklepy w koncepcie express mają mniejszą powierzchnię niż tradycyjne salony Empiku. Koncept architektoniczny, wystrój i identyfikacja wizualna tego formatu salonów powstała w wewnętrznym dziale Empiku.

REKLAMA

Od początku 2014 roku Empik otworzył 6 salonów o średniej powierzchni 250 mkw. Są wśród nich sklepy w formacie Express. - Sklepy w tym koncepcie mają mniejszą powierzchnię niż tradycyjne salony Empiku (od 100 do 200 mkw.). Kluczową wartością dla Klientów jest dogodne usytuowanie blisko ich miejsca zamieszkania lub na głównych szlakach komunikacyjnych, gdzie „po drodze”, szybko i wygodnie mogą kupić najpotrzebniejsze produkty kultury i rozrywki - mówi Olaf Szymanowski, prezes Empik Sp. z o.o. Salony Empik Express oferują reprezentatywne dla sieci nowości i bestsellery ze wszystkich kategorii, a także bogaty wybór produktów impulsowych.

Dotychczas zostało otwartych 8 sklepów w formacie Empik Express. - Po roku od uruchomienia tego konceptu oceniamy, że został on bardzo dobrze przyjęty przez Klientów. Spośród wszystkich formatów Empiku - Express ma najbardziej lokalny charakter, dlatego stale obserwujemy reakcje odbiorców w poszczególnych lokalizacjach - co pozwala nam jeszcze lepiej dopasowywać ofertę – mówi Olaf Szymanowski

Do końca 2014 roku planowane jest otwarcie kolejnych kilku salonów w tym modelu.

Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.