REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Europie przybędzie 60 nowych hoteli Starwood Hotels & Resorts

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 13 cze 2014 11:24
Europie przybędzie 60 nowych hoteli Starwood Hotels & Resorts
Hotel Sheraton, Warszawa, fot. sheraton.pl

Starwood Hotels & Resorts kontynuuje inwestycje w nowe hotele oraz innowacyjne rozwiązania. Do 2020 roku planuje otworzyć w samej Europie 60 nowych hoteli. Natomiast Sheraton, marka należąca do tej sieci, chce otworzyć 35. hoteli w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

REKLAMA

Nowe obiekty powstają na tak różnorodnych rynkach jak Rosja, Azerbejdżan czy Szwajcaria. 

Na przestrzeni ostatnich 4 lat wydatki związane z podróżami wzrosły o blisko 40 proc., dwukrotnie przewyższając tempo wzrostu światowego PKB. Sieć Starwood Hotels & Resorts, do której należy marka Sheraton dynamicznie zwiększa swoje portfolio obiektów. W samej Europie sieć planuje otworzyć 60 nowych hoteli do 2020 roku. W Europie Środkowo - Wschodniej Starwood przewiduje wzrost o 25 proc. w ciągu nadchodzących trzech lat. Najbliższe miesiące będą także czasem rekordowego wzrostu dla najbardziej rozpoznawalnej marki Starwood - hoteli Sheraton. Realizując dążenie do rozszerzenia portfolio marki do 500 obiektów w 2016, Sheraton planuje otwarcie 35 hoteli w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Nowe obiekty powstają na tak różnorodnych rynkach jak Rosja (Rostów nad Donem), Azerbejdżan (Ismayilli Resort & Spa) czy Szwajcaria (Zurych).

Jako globalna sieć ekskluzywnych hoteli, Starwood kładzie ogromny nacisk na innowacyjność technologiczną. Badania pokazują, aż 51 proc. osób przy wyborze hotelu kieruje się rekomendacjami i informacjami pochodzącymi z mediów społecznościowych. Starwood wprowadził więc własny system, umożliwiający gościom ocenę pobytu i publikowanie opinii o hotelach. Taka stała komunikacja z gośćmi jest niezwykle cennym źródłem aktualnych informacji, pozwala na poznanie indywidualnych oczekiwań, dostosowanie się do szybko zmieniających się potrzeb odwiedzających i na tej podstawie, zapewnienia spersonalizowanych usług jakich oczekują. Ogromny wpływ urządzeń mobilnych na ewolucję naszych zachowań widać na podstawie analizy zmian sposobu, w jaki goście szukają informacji o hotelach.

Odpowiadając na ten trend, Starwood, jako pierwsza sieć hotelowa, wprowadził więc własny system, umożliwiający gościom ocenę pobytu i publikowanie opinii o hotelach. Dwa lata temu za ich pośrednictwem na strony Starwood wchodziło zaledwie 16 proc. osób, dzisiaj wejścia z urządzeń mobilnych stanowią już 42 proc., a w tym roku spodziewać się można, że liczba osób używających w komunikacji smartfonów i tabletów niż komputerów osobistych. Nacisk na wspieranie innowacji przynosi efekty w postaci pionierskich rozwiązań. Starwood, jako pierwsza sieć ogłosiła na początku 2014 roku pilotażowe wprowadzenie możliwości meldowania się w hotelu za pomocą aplikacji mobilnej, bez potrzeby kontaktu z tradycyjną recepcją. Najnowszą innowacyjną inicjatywą firmy jest wprowadzenie aplikacji pozwalającej wyszukiwać i rezerwować noclegi z użyciem Google Glass.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY