REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Factory Ursus po rozbudowie. Outlet jest większy i bardziej eko

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 16 wrz 2015 13:34
Factory Ursus po rozbudowie. Outlet jest większy i bardziej eko
Factory Ursus
Factory Ursus po rozbudowie. Outlet jest większy i bardziej eko
Factory Ursus po rozbudowie. Outlet jest większy i bardziej eko
Factory Ursus po rozbudowie. Outlet jest większy i bardziej eko
Factory Ursus po rozbudowie. Outlet jest większy i bardziej eko
Factory Ursus po rozbudowie. Outlet jest większy i bardziej eko

16 września br. zostało otwarte po rozbudowie Factory Ursus w Warszawie. Centrum outlet, należące do Grupy Neinver, zyskało nowe przestrzenie handlowe, parking podziemny i wysokie eko-standardy. Generalnym projektantem była pracownia Sud Architekt.

REKLAMA

Factory Ursus to pierwsze centrum outlet w Polsce. Po rozbudowie, trwającej od czerwca ubiegłego roku, działa w nim ponad 100 sklepów i lokali usługowych. Są to nowe marki, których dotąd nie było w centrum, m.in.: modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse),  obuwia (Geox), dziecięcy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Restauracja Sphinx.

Oferta całego centrum to również silna reprezentacja marek sportowych (m.in. Adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F , Puma), męskich ( Lancerto, Bytom, Próchnik, Vistula) oraz mix fashion (United Colors of Benetton, Desigual, Reserved ,Bestseller, Calvin Klein).

Największe centrum outlet w Warszawie

W nowej części centrum outlet dominuje naturalne oświetlenie i wielkopowierzchniowe szklane witryny, połączone z bielą i elementami metalu. Na zewnątrz wyróżnia się czarna, nowoczesna elewacja z charakterystycznymi czerwonymi logotypami Factory nad wejściami. Również dotychczasowe przestrzenie Factory Ursus zostały gruntownie odnowione. Wymienione zostało oświetlenie, posadzki, a witryny sklepowe są lepiej widoczne. Powierzchnia centrum zwiększyła się o ponad 6 tys. mkw.-  z dotychczasowych 13,7 tys. mkw. do 20 tys. mkw. Factory Ursus to dzisiaj największe centrum outlet w Warszawie - podkreśla jego dyrektor Piotr Rębacz.

Łatwy dojazd do centrum

- Ważnym impulsem do rozbudowy Factory w Ursusie były zmiany infrastruktury drogowej w samej dzielnicy. To dzisiaj bez wątpienia najlepiej skomunikowane centrum outlet w Polsce, gdzie dojazd samochodem ze ścisłego centrum zajmuje 15 minut – mówi Marta Kocik, marketing manager. Na miejsce kursują też miejskie autobusy i kolej. Po przebudowie ulic w dzielnicy Ursus, dojazd do centrum jest o wiele łatwiejszy, dzięki bezpośredniemu połączeniu z Alejami Jerozolimskimi i obwodnicą Warszawy. Do końca przyszłego roku Factory Ursus zostanie połączone z Bemowem dwupasmową ul. Nowolazurową. Otwarcie nowego docinka drogi S8 przyniosło też łatwe i szybkie połączenie z podwarszawskimi Jankami.

Dla klientów zbudowane zostały dwa parkingi - podziemny i naziemny dwukrotnie zwiększając liczbę miejsc dla samochodów do prawie 900. To pozytywnie wpłynie na komfort robienia zakupów.

EKO centrum

W największym warszawskim centrum outlet zadbano też o wysokie standardy ekologiczne. Wszystkie zastosowane technologie pozwolą zaoszczędzić w ciągu pięciu lat nawet ok. 250 MWh energii. - Nowa część centrum Factory Ursus ma duże świetliki. Pozwolą one na doświetlenie centrum naturalnym światłem dziennym. Jednocześnie zastosowane w 100 proc. powierzchni publicznych (pasaż, garaż, parking) energooszczędne źródła światła w technologii LED pozwolą na lepszą ekspozycję witryn sklepowych, a użytkownikowi zapewnią oszczędności w zużyciu energii – mówi Cezary Kopij, projekt manager Neinver. Zadbano też o bardzo dobrą jakość powietrza wewnątrz, oszczędność wody i nowoczesne zarządzanie wszystkimi systemami.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.