REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Factory Ursus po rozbudowie. Outlet jest większy i bardziej eko

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 16 wrz 2015 13:34
Factory Ursus po rozbudowie. Outlet jest większy i bardziej eko
Factory Ursus
Factory Ursus po rozbudowie. Outlet jest większy i bardziej eko
Factory Ursus po rozbudowie. Outlet jest większy i bardziej eko
Factory Ursus po rozbudowie. Outlet jest większy i bardziej eko
Factory Ursus po rozbudowie. Outlet jest większy i bardziej eko
Factory Ursus po rozbudowie. Outlet jest większy i bardziej eko

16 września br. zostało otwarte po rozbudowie Factory Ursus w Warszawie. Centrum outlet, należące do Grupy Neinver, zyskało nowe przestrzenie handlowe, parking podziemny i wysokie eko-standardy. Generalnym projektantem była pracownia Sud Architekt.

REKLAMA

Factory Ursus to pierwsze centrum outlet w Polsce. Po rozbudowie, trwającej od czerwca ubiegłego roku, działa w nim ponad 100 sklepów i lokali usługowych. Są to nowe marki, których dotąd nie było w centrum, m.in.: modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse),  obuwia (Geox), dziecięcy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Restauracja Sphinx.

Oferta całego centrum to również silna reprezentacja marek sportowych (m.in. Adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F , Puma), męskich ( Lancerto, Bytom, Próchnik, Vistula) oraz mix fashion (United Colors of Benetton, Desigual, Reserved ,Bestseller, Calvin Klein).

Największe centrum outlet w Warszawie

W nowej części centrum outlet dominuje naturalne oświetlenie i wielkopowierzchniowe szklane witryny, połączone z bielą i elementami metalu. Na zewnątrz wyróżnia się czarna, nowoczesna elewacja z charakterystycznymi czerwonymi logotypami Factory nad wejściami. Również dotychczasowe przestrzenie Factory Ursus zostały gruntownie odnowione. Wymienione zostało oświetlenie, posadzki, a witryny sklepowe są lepiej widoczne. Powierzchnia centrum zwiększyła się o ponad 6 tys. mkw.-  z dotychczasowych 13,7 tys. mkw. do 20 tys. mkw. Factory Ursus to dzisiaj największe centrum outlet w Warszawie - podkreśla jego dyrektor Piotr Rębacz.

Łatwy dojazd do centrum

- Ważnym impulsem do rozbudowy Factory w Ursusie były zmiany infrastruktury drogowej w samej dzielnicy. To dzisiaj bez wątpienia najlepiej skomunikowane centrum outlet w Polsce, gdzie dojazd samochodem ze ścisłego centrum zajmuje 15 minut – mówi Marta Kocik, marketing manager. Na miejsce kursują też miejskie autobusy i kolej. Po przebudowie ulic w dzielnicy Ursus, dojazd do centrum jest o wiele łatwiejszy, dzięki bezpośredniemu połączeniu z Alejami Jerozolimskimi i obwodnicą Warszawy. Do końca przyszłego roku Factory Ursus zostanie połączone z Bemowem dwupasmową ul. Nowolazurową. Otwarcie nowego docinka drogi S8 przyniosło też łatwe i szybkie połączenie z podwarszawskimi Jankami.

Dla klientów zbudowane zostały dwa parkingi - podziemny i naziemny dwukrotnie zwiększając liczbę miejsc dla samochodów do prawie 900. To pozytywnie wpłynie na komfort robienia zakupów.

EKO centrum

W największym warszawskim centrum outlet zadbano też o wysokie standardy ekologiczne. Wszystkie zastosowane technologie pozwolą zaoszczędzić w ciągu pięciu lat nawet ok. 250 MWh energii. - Nowa część centrum Factory Ursus ma duże świetliki. Pozwolą one na doświetlenie centrum naturalnym światłem dziennym. Jednocześnie zastosowane w 100 proc. powierzchni publicznych (pasaż, garaż, parking) energooszczędne źródła światła w technologii LED pozwolą na lepszą ekspozycję witryn sklepowych, a użytkownikowi zapewnią oszczędności w zużyciu energii – mówi Cezary Kopij, projekt manager Neinver. Zadbano też o bardzo dobrą jakość powietrza wewnątrz, oszczędność wody i nowoczesne zarządzanie wszystkimi systemami.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY