REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Fashion Outlet Kraków - nowy standard na polskim rynku centrów outletowych?

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 29 cze 2017 12:09
Fashion Outlet Kraków - nowy standard na polskim rynku centrów outletowych?
Fashion Outlet Kraków fot. mat. prasowe

Nowe centrum Fashion Outlet Kraków, inwestycja realizowana w krakowskiej dzielnicy Dąbie, zaoferuje klientom innowacyjny koncept na polskim rynku centrów outletowych łączący w sobie zakupy z bogatą ofertą rozrywkowo–usługową. Klienci uzyskają dostęp do blisko 100 sklepów, kawiarni, restauracji, kręgielni czy kina Cinema City IMAX.

REKLAMA

Inwestycja, która docelowo dostarczy na rynek 30 000 m kw. powierzchni, połączy w sobie optymalną śródmiejską lokalizację z bogatą ofertą marek modowych oraz punktów usługowo-rekreacyjnych, a także szeroką ofertą restauracyjną. Wśród najemców centrum znajdą się atrakcyjne marki modowe i sportowe oraz marki premium. W części restauracyjno-rozrywkowej znajdą się między innymi: McDonald’s, Fitness Platinium, Pink Bowling, oraz duży kreatywny plac zabaw. Wśród innych najemców można wymienić Drogerię Rossmann, Media Expert oraz Cinema City, operatora 9-cio salowego kina IMAX, z którym podpisano długoterminową umowę najmu.

– Fashion Outlet Kraków jest zupełnie nową koncepcją na polskim rynku i jednocześnie nowym standardem jakości powierzchni handlowej, która łączy w sobie zalety nowoczesnej galerii i centrum outletowego. Realizowana przez nas inwestycja została zaprojektowana w taki sposób, aby w pełni sprostać rosnącym wymaganiom najemców poszukujących atrakcyjnej, dobrze zlokalizowanej i zyskownej powierzchni handlowej. Cieszymy się z faktu, że najemcy obejmując już połowę powierzchni centrum doceniają naszą koncepcję i chcą być częścią tego projektu - powiedział Thomas Reichenauer, dyrektor zarządzający PRÔM.

Inwestorem Fashion Outlet Kraków jest Peakside Capital. Rolę dewelopera i zarządcy obiektu pełni natomiast PRÔM (Peakside ROS Outlet Management). - Polscy klienci są coraz bardziej zainteresowani ofertą międzynarodowych marek, które pojawiają się w kraju w ramach oferty centrów outletowych. Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się w gronie liderów tego segmentu sprzedaży detalicznej. Nasze portfolio ma wciąż olbrzymi potencjał do dalszego wzrostu, więc chcemy dalej blisko współpracować z markami oraz partnerami biznesowymi i umacniać pozycję PRÔM jako czołowego operatora centrów outletowych – mówi Dawid Rutkowski, dyrektor zarządzający PRÔM.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY