REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Feeria barw w jedynym takim sklepie Avon

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 13 sty 2015 14:40
Feeria barw w jedynym takim sklepie Avon
AVON Studio, fot. AVON
Feeria barw w jedynym takim sklepie Avon
Feeria barw w jedynym takim sklepie Avon
Feeria barw w jedynym takim sklepie Avon
Feeria barw w jedynym takim sklepie Avon
Feeria barw w jedynym takim sklepie Avon
Feeria barw w jedynym takim sklepie Avon
Feeria barw w jedynym takim sklepie Avon
Feeria barw w jedynym takim sklepie Avon

Otwarte w warszawskiej galerii Złote Tarasy Avon Studio jest przedsięwzięciem historycznym – to pierwszy na świecie salon marki łączący sprzedaż bezpośrednią z handlem tradycyjnym. Generalnym wykonawcą była firma Forbis Group.

REKLAMA

Decyzja Avon o zbudowaniu sklepu w galerii handlowej jest ewenementem na skalę globalną. Wiadomość jest o tyle zaskakująca, że Avon postrzegany jest jako najbardziej popularna marka kosmetyczna dystrybuowana w sprzedaży bezpośredniej poprzez konsultantki. Amerykańska firma Avon działa w ponad 100 krajach, a stacjonarny sklep łączący sprzedaż bezpośrednią z handlem tradycyjnym obecnie funkcjonuje jedynie w Polsce.

Realizacja jest efektem międzynarodowej współpracy. Shop concept Studia Avon powstał w Londynie – autorem projektu jest brytyjska pracownia Umbrella.

Colliers International, była odpowiedzialna za wybór wykonawcy i nadzór projektu z ramienia inwestora. Stanowisko generalnego wykonawcy powierzono polskiej firmie Forbis Group. Do jej obowiązków należała kompleksowa realizacja kwestii budowlano-aranżacyjnych, wykonanie mebli i grafik ulokowanych wewnątrz sklepu w przykuwających wzrok lightboxach.

Paleta kolorów Avon – biel, magenta i czerń – została wyraźnie zaznaczona w salonie, zarówno w ogólnym ujęciu, jak i elementach dekoracyjnych. W dużej mierze biała zabudowa meblowa zyskała wyrazistość i kobiecy sznyt dzięki krawędziom w odcieniu amarantowym. Różowo-białą stylistykę przełamano czarnymi kontrastowymi detalami. Całość wyposażenia została wykończona w wysokim połysku, co w połączeniu ze stalą stworzyło charakterystyczną i rozpoznawalną przestrzeń – świeżą i nowoczesną.

Butik podzielono na szereg stref produktowych. Dzięki tej klasyfikacji udało się stworzyć miejsce, które przyciąga klientów stopniowo w głąb sklepu. Cechą charakterystyczną Avon Studio jest położenie lady obsługi w centralnej części sklepu oraz niespotykana w innych sklepach ilość miejsca, przeznaczona na wygodne testowanie kosmetyków – powierzchnia Avon Studio sięga 190 mkw. Zapachy, bestsellery marki Avon, zlokalizowano w głębi, aby zachęcić do poszukiwań i odkrywania kolejnych stanowisk. Feeria barw w strefie kosmetyków kolorowych ulokowana bezpośrednio przy wejściu do salonu widoczna z zewnątrz zaprasza przechodniów. „Ściana WOW”  złożona z wbudowanych ekranów LCD nabrała charakteru promocyjnego – łączy prezentację oferty produktowej, sugestii pomysłów na upominki i dziedzictwa marki. Za wejściem ustawiono stoły z ofertą sezonową. Na strefę pielęgnacyjną przeznaczono białe regały z podświetlanymi półkami. Niedaleko nich wyznaczono kącik wypoczynkowy, w którym na wygodnych siedzeniach można spokojnie porozmawiać z konsultantkami Avon.

Zróżnicowana faktura posadzki, będącej połączeniem drewnianych paneli, płyt kamiennych i miękkich wykładzin dywanowych wraz z ciekawymi rozwiązaniami aranżacyjnymi sufitu oraz oświetleniem punktowym i ogólnym nadały każdej kategorii produktów niepowtarzalną osobowość, naturalnie wydzielając poszczególne strefy.

- Stanęliśmy przed dużym wyzwaniem – przyznaje Ewa Seremak, Project Manager z Forbis Group. – Studio Avon to pierwsze przedsięwzięcie tego typu na skalę globalną. Idea zakładała stworzenie swoistego placu zabaw – przestrzeni, w której klientki będą mogły w przyjemnej atmosferze dotykać, testować, próbować – po prostu bawić się produktami marki. Zgodnie z oczekiwaniami inwestora wnętrze miało być ekskluzywne, nowoczesne i funkcjonalne.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.