REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Flagowy salon francuskiej marki zaprojektowali ARS Retail+Shopfitting

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 21 paź 2014 13:41
Flagowy salon francuskiej marki zaprojektowali ARS Retail+Shopfitting
Salon DELSEY Paris, Klif, Warszawa, projekt: ARS Retail+Shopfitting
Flagowy salon francuskiej marki zaprojektowali ARS Retail+Shopfitting
Flagowy salon francuskiej marki zaprojektowali ARS Retail+Shopfitting
Flagowy salon francuskiej marki zaprojektowali ARS Retail+Shopfitting
Flagowy salon francuskiej marki zaprojektowali ARS Retail+Shopfitting

Salon DELSEY Paris oferujący ekskluzywne walizki i galanterię skórzaną zajął
w Domu Mody Klif w Warszawie ponad 80 mkw. Za projekt i koordynację prac w butiku odpowiadała Monika Tokarska, architekt ARS Retail+Shopfitting (ARS).

REKLAMA

Butik został wyposażony w meble sklepowe o prostej formie i neutralnych, jasnych kolorach. Dla poprawy ekspozycji w wielu miejscach zastosowano punktowe oświetlenie ledowe. W ciągu przeszklonej witryny zaaranżowana została ekspozycja najnowszej kolekcji. W centrum butiku znalazły się dwie wyspy ekspozycyjne z galanterią skórzaną.

– Aranżacja butików dla globalnych marek za każdym razem stanowi wyzwanie projektowe. Każda lokalizacja jest inna i wymaga indywidualnego podejścia. Nie inaczej było z DELSEY Paris. Lokal
w Klifie ma dość nietypowy kształt. Z jednej strony ma szeroką, reprezentacyjną witrynę która otwiera go na pasaż, a z drugiej zaś, charakteryzuje się specyficznym układem ścian. Nie chcieliśmy, aby meble zagłuszyły ekspozycję towaru, ale równocześnie musieliśmy maksymalnie wykorzystać chłonność i potencjał powierzchni – mówi koordynująca projekt Monika Tokarska, architekt ARS.

Regały w salonie wyposażone są w dodatkowe, regulowane oświetlenie, które gwarantuje odpowiednią ekspozycję walizek. W butiku, w którym układ mebli będzie często dostosowywany do zmieniających się kolekcji, zastosowano lekkie i mobilne podesty oraz nadstawki.

Firmę DELSEY Paris w 1946 roku założyli Emile Delhaye i bracia Seynhaeve. Już w pierwszych latach swojego istnienia zrewolucjonizowała rynek produktów bagażowych, tworząc plastikowe walizki przystosowane specjalnie do przewożenia gramofonów, aparatów fotograficznych i maszyn do pisania. – To, co wyróżnia produkty z logo DELSEY Paris to wyjątkowa umiejętność łączenia elegancji i wyrafinowanego stylu z funkcjonalnością i innowacyjnym podejściem do projektowania akcesoriów bagażowych. Stawiamy na klientów, dla których sposób, w jaki podróżują jest istotnym elementem budowania wizerunku – podkreśla Anna Baj, wyłączny dystrybutor marki w Polsce. Inżynierowie marki są autorami m.in. pierwszej na świecie walizki na kółkach oraz sytemu zabezpieczenia suwaków.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY