REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Format convenience - podbije rynek centrów handlowych w Polsce?

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 sie 2017 11:08
Format convenience - podbije rynek centrów handlowych w Polsce?
CH Atut - centrum w formacie convenience, fot. mat. prasowe

Na rozwój formatu convenience wpływają trendy konsumenckie, zachowania zakupowe i preferencje klientów m.in. potrzeba realizacji szybkich zakupów, komfortu i dogodnej lokalizacji - twierdzi Krzysztof Gaczorek, prezes KG Group.

REKLAMA

Klienci cenią sobie bliskość obiektów, w których znajdują się sklepy i punkty usługowe pierwszej potrzeby: operator spożywczy, drogeria, księgarnia, sklep odzieżowy, apteka, kiosk z prasą, bank, sklep z akcesoriami do domu czy punkt gastronomiczny. Dostęp do podstawowej oferty w jednym miejscu i indywidualne podejście do klienta sprawiają, że odwiedzają je kilka razy w tygodniu i realizują tu swoje podstawowe zakupy.

- W najbliższych latach będzie to najszybciej rosnący segment nowoczesnego handlu. Regularnie wzrasta również sprzedaż w tym segmencie i może wkrótce zająć 11 proc. rynku - nadmienia Krzysztof Gaczorek, prezes KG Group.

Współczesny konsument żyje szybko, dłużej i więcej pracuje, coraz częściej prowadzi też jednoosobowe gospodarstwo domowe i chce zakupić potrzebne produkty bardzo szybko np. w drodze z pracy do domu.

- Format convenience jest najlepiej dostosowany do zwiększającej się częstotliwości zakupów w bliskich lokalizacjach. To obiekty spełniające oczekiwania zakupowe konsumentów, ale również, ze względu na powierzchnię handlową i logistykę mają bardzo duży potencjał rozwoju regionalnego i pozwalają osiągać wyższą rentowność najemcom – uważa Gaczorek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.