REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Funkcjonalny i minimalistyczny koncept marki Top Secret

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 29 sie 2014 13:27
Funkcjonalny i minimalistyczny koncept marki Top Secret
Nowy salon Top Secret w Manufakturze w Łodzi
Funkcjonalny i minimalistyczny koncept marki Top Secret
Funkcjonalny i minimalistyczny koncept marki Top Secret
Funkcjonalny i minimalistyczny koncept marki Top Secret
Funkcjonalny i minimalistyczny koncept marki Top Secret

Marka Top Secret należąca do Grupy Redan, zdecydowała się na zaistnienie w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji w Polsce – w łódzkiej Manufakturze. Funkcjonalny i minimalistyczny koncept ma przede wszystkim dobrze wyeksponować kolekcję.

REKLAMA

Funkcjonalność lokalu Top Secret została opracowana na podstawie podświadomych zachowań konsumenckich, natomiast charakter wnętrza jest wynikiem badań etnograficznych w grupie docelowej.

Po niespełna 2 latach od czasu wprowadzenia nowych standardów w sklepach franczyzowych ich koncepcja została rozbudowana i dostosowana do lokalizacji w dużych miastach, spełniając tym samym oczekiwania klientów największych i prestiżowych kompleksów handlowych, jak Manufaktura.

Funkcjonalny i minimalistyczny koncept ma przede wszystkim dobrze wyeksponować kolekcję. Architekturę wnętrza buduje biała cegła, czarny detal mebli stalowych, drewniane wykończenia oraz gra światłem. Lokal w Manufakturze będzie wykorzystywał standardy występujące od 2 lat w sklepach Top Secret,  które w ciągu kilkunastu miesięcy zostały zweryfikowane i udoskonalone. We wnętrzu będzie odczuwalny klimat "home", podkreślony przez zróżnicowaną formę mebli, opraw oświetleniowych oraz zastosowanych dekoracji. W sklepie pojawią się strefy nawiązujące do toaletki z biżuterią, gabinetu do pracy, czy też u aneksu kuchennego, w którym klienci będą częstowani kawą.

Dynamiczna komunikacja z klientami zapewniona zostanie przez wielkoformatowe monitory, które już od wejścia będą zapraszały do wnętrza, a tablety umieszczone w przymierzalniach będą informowały o aktualnych promocjach.

Termin uruchomienia salonu flagowego planowany jest na 30 sierpnia 2014. Będzie sąsiadował z takimi markami jak Mohito i Diverse. Powierzchnia lokalu wynosi 244 m kw.

Projekt koncepcji sklepu opracował wewnętrzny zespół architektów Top Secret.

Marka Top Secret powstała w 1996 roku. Jest wiodąca marką znajdująca się w modowym sektorze działalności Grupy Kapitałowej Redan. Pierwszy sklep pod tym szyldem został otwarty w 2002 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY