REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Funkcjonalny i minimalistyczny koncept marki Top Secret

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 29 sie 2014 13:27
Funkcjonalny i minimalistyczny koncept marki Top Secret
Nowy salon Top Secret w Manufakturze w Łodzi
Funkcjonalny i minimalistyczny koncept marki Top Secret
Funkcjonalny i minimalistyczny koncept marki Top Secret
Funkcjonalny i minimalistyczny koncept marki Top Secret
Funkcjonalny i minimalistyczny koncept marki Top Secret

Marka Top Secret należąca do Grupy Redan, zdecydowała się na zaistnienie w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji w Polsce – w łódzkiej Manufakturze. Funkcjonalny i minimalistyczny koncept ma przede wszystkim dobrze wyeksponować kolekcję.

REKLAMA

Funkcjonalność lokalu Top Secret została opracowana na podstawie podświadomych zachowań konsumenckich, natomiast charakter wnętrza jest wynikiem badań etnograficznych w grupie docelowej.

Po niespełna 2 latach od czasu wprowadzenia nowych standardów w sklepach franczyzowych ich koncepcja została rozbudowana i dostosowana do lokalizacji w dużych miastach, spełniając tym samym oczekiwania klientów największych i prestiżowych kompleksów handlowych, jak Manufaktura.

Funkcjonalny i minimalistyczny koncept ma przede wszystkim dobrze wyeksponować kolekcję. Architekturę wnętrza buduje biała cegła, czarny detal mebli stalowych, drewniane wykończenia oraz gra światłem. Lokal w Manufakturze będzie wykorzystywał standardy występujące od 2 lat w sklepach Top Secret,  które w ciągu kilkunastu miesięcy zostały zweryfikowane i udoskonalone. We wnętrzu będzie odczuwalny klimat "home", podkreślony przez zróżnicowaną formę mebli, opraw oświetleniowych oraz zastosowanych dekoracji. W sklepie pojawią się strefy nawiązujące do toaletki z biżuterią, gabinetu do pracy, czy też u aneksu kuchennego, w którym klienci będą częstowani kawą.

Dynamiczna komunikacja z klientami zapewniona zostanie przez wielkoformatowe monitory, które już od wejścia będą zapraszały do wnętrza, a tablety umieszczone w przymierzalniach będą informowały o aktualnych promocjach.

Termin uruchomienia salonu flagowego planowany jest na 30 sierpnia 2014. Będzie sąsiadował z takimi markami jak Mohito i Diverse. Powierzchnia lokalu wynosi 244 m kw.

Projekt koncepcji sklepu opracował wewnętrzny zespół architektów Top Secret.

Marka Top Secret powstała w 1996 roku. Jest wiodąca marką znajdująca się w modowym sektorze działalności Grupy Kapitałowej Redan. Pierwszy sklep pod tym szyldem został otwarty w 2002 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.