REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Galeria Madison świętuje 15-lecie istnienia

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 21 lis 2018 09:38
fot. mat. prasowe

Blisko 7 mln klientów rocznie i 99 proc. poziom najmu – takimi danymi może poszczycić się obchodząca właśnie 15-lecie istnienia - Galeria Madison w Gdańsku. Po gruntownym remoncie, jaki w ostatnich miesiącach przeszła, to także prawdopodobnie najładniejsza, pod względem architektury i wystroju wnętrz, galeria handlowa w Trójmieście.

REKLAMA

Galeria Madison usytuowana jest w samym sercu miasta. Lokalizacja ta była od zawsze związana z handlem - zanim powstała galeria działał tu tradycyjny Targ Kaszubski. Handlową historię tego miejsca przywołali architekci obiektu projektując pasaże w sposób naśladujący ruch uliczkami targowymi, a witryny sklepów przyozdabiając tradycyjnymi rzeźbami - maszkaronami. Dziś jednak, po gruntownej rewitalizacji, Madison wygląda zupełnie inaczej.

- 15 lat temu galeria Madison była pierwszym nowoczesnym obiektem handlowym w Trójmieście. Zakupy w galerii handlowej były atrakcją samą w sobie, a my jako pierwsze prawdziwe centrum handlowe, dodatkowo ulokowane w samym sercu gdańskiej Starówki, przyciągaliśmy tłumy. Dla każdego - mieszkańców, studentów, turystów - Madison był zawsze „po drodze”. Byliśmy pierwsi, wyznaczaliśmy standardy nowoczesnego handlu. Dziś zmieniło się wszystko: standardy rynkowe, oczekiwania klientów, i nawet sami klienci - ale nie zmieniło się jedno – wciąż jesteśmy „po drodze” - uważa Anna Thomas, dyrektor zarządzająca, Madison.

Miejskie zwierzę

Zlokalizowany w centrum miasta, przy skrzyżowaniu ulic Rajskiej i Heweliusza, 5 minut od największych gdańskich atrakcji turystycznych, hoteli, dworców PKP, PKS i SKM. W sąsiedztwie głównych szlaków turystycznych, ścieżek rowerowych, w okolicy licznie powstających biurowców. Madison przez lata wrósł w tkankę miejską i stał się naturalną śródmiejską przestrzenią – pełną życia, wygodną i swojską, z bogatą ofertą handlu, usług i gastronomii.

Mimo parkingu podziemnego, czterech na pięciu klientów odwiedza galerię na piechotę albo przyjeżdża rowerem. Przybywa osób odwiedzających kawiarnie i restauracje, co widać zwłaszcza w porze lunchu, kiedy duża część z blisko 8 tys. pracowników okolicznych biurowców szuka chwili wytchnienia poza miejscem pracy.

Jako, że Madison to stały punkt na turystycznej mapie Trójmiasta, w galerii otwarto Punkt Informacji Turystycznej, który promuje atrakcje Gdańska wśród odwiedzających miasto, a tych z każdym rokiem przybywa. Miasto pokochali Skandynawowie, Niemcy i goście z Wielkiej Brytanii czy Francji co potwierdzają statystyki ruchu lotniczego (ponad 4,6 mln pasażerów rocznie), ale ruch turystyczny to przede wszystkim Polacy.

Potencjał miejsca wspiera dodatkowo jego wielofunkcyjność i kompaktowość. Mimo, że Madison to połączenie galerii handlowej z centrum medycznym, fitness i kompleksem biurowym, rozmiar galerii nie przytłacza. Na 28 tys. mkw. GLA ulokowano wszystko, czego potrzebuje współczesny mieszczuch: sklepy, restauracje, piekarnię, salony kosmetyczne i fryzjerskie, fitness, centrum SPA, centrum medyczne, punkt krawiecki, naprawy kaletnicze, pralnia i wiele innych. Codziennie widać tu miejski ruch: galerię przemierzają mieszkańcy, rano spiesząc się do pracy wstępują po pieczywo, a wracając wpadają do kosmetyczki, na fitness czy na chwilę odpoczynku przy kawie. Pracownicy zatrudnieni w biurach na terenie Madisona w naturalny sposób wybierają galerię jako miejsce na lunch lub spotkanie biznesowe. Miejski charakter obiektu znalazł także symboliczne odzwierciedlenie w nowym, minimalistycznym logotypie galerii, który nawiązuje do siatki gdańskich ulic.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.