REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Galeria Mokotów stawia na gastronomię

  • Autor: propertydesign.pl
  • 28 lut 2014 14:48
Galeria Mokotów stawia na gastronomię
Galeria Mokotów stawia na gastronomię
Galeria Mokotów stawia na gastronomię

Galeria Mokotów przebudowuje część restauracyjną i stawia na lifestyle. Z obserwacji władz obiektu wynika, że obecne trendy we wnętrzach galerii handlowych to większa przestrzeń do spotkań, duża strefa relaksu, więcej restauracji i kawiarni. W centralnym punkcie strefy gastronomicznej ma stanąć fortepian, będzie też muzyka na żywo.

REKLAMA

Połączenie handlu z relaksem i przyjemnym spędzaniem czasu - tak można okreslić kierunek w jakim zmierza Galeria Mokotów. Powiększona strefa gastronomiczna ma sprzyjać spotkaniom, relaksowi i przesiadywaniu w restauracjach i kawiarniach. Więcej najemców w tej strefie ma też zwiększyć zainteresowanie wśród wielu ludzi pracujących w okolicznych biurowcach. Galeria Mokotów zlokalizowana jest bowiem w zagłębiu biurowym Warszawy.

Jak zapowiedział Paweł Klimczak, dyrektor Galerii Mokotów, w strefie food court będzie więcej światła dziennego, stanie tam też fortepian na specjalnym podwyższeniu, tak, aby umilać czas klientom galerii muzyką na żywo.

Zdaniem dyrektora Galerii Mokotów, podnoszenie standardu centrum handlowego jest bardzo istotne. - Współczesny klient jest bardzo czuły na punkcie czystości i estetyki, oczekuje wyszukanej, nowoczesnej i niestandardowej architektury. W rokrocznie przeprowadzanych badaniach widzimy jak zwiększa się procent respondentów, którzy przy wyborze centrum kierują się czynnikami poza zakupowymi. Są to m.in.: estetyka i architektura wnętrz, jakość świadczonych usług i oferta usług dodatkowych, często powiązanych z programem lojalnościowym - mówi Paweł Klimczak.

Galeria Mokotów została otwarta w 2000 roku. Oferuje 260 sklepów. Wśród najemców gastronomicznych są takie sieci jak: Subway, KFC, Salad Story, Chłopskie Jadło, Vapiano, Starbucks czy Empik Cafe.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.