REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Galeria Morena rok po modernizacji - czy zmiany pomogły?

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 31 maj 2017 11:50
Galeria Morena rok po modernizacji - czy zmiany pomogły?
fot. mat. prasowe
Galeria Morena rok po modernizacji - czy zmiany pomogły?
Galeria Morena rok po modernizacji - czy zmiany pomogły?
Galeria Morena rok po modernizacji - czy zmiany pomogły?
Galeria Morena rok po modernizacji - czy zmiany pomogły?
Galeria Morena rok po modernizacji - czy zmiany pomogły?

Mija rok od rozbudowy i modernizacji Galerii Morena. Sprawdzamy, jak wprowadzone zmiany wpłynęły na funkcjonowanie obiektu.

REKLAMA

Centra handlowe to obecnie miejsca, w których współcześni konsumenci pragną nie tylko zrobić kompleksowe zakupy, lecz także przyjemnie spędzić czas wolny. Aby odpowiedzieć na tę potrzebę, Carrefour Polska – właściciel i zarządca gdańskiej Galerii Morena – podjął decyzję o gruntownej modernizacji obiektu, która przeprowadzona została w 2016 roku.

Wszystkie prace budowlane w ramach generalnego wykonawstwa powierzone zostały spółce Dekpol. Budowlana firma odpowiedzialna była również za rozbudowę i modernizację całego centrum handlowego Galeria Morena w Gdańsku, które zostało otwarte dla klientów w maju 2016 r. Nową odsłonę obiektu opracowały biuro projektowe Arkon Studio oraz autorska pracownia Katarzyny Jeske-Jonkisz – Design Plus.

Na skutek rozbudowy i remodelingu 20 maja zeszłego roku do dyspozycji klientów oddanych zostało ponad 13 tys. mkw. dodatkowej powierzchni handlowej, dzięki czemu całkowita powierzchnia galerii wzrosła do ponad 33 tys. mkw., a liczba dostępnych najemców do 82. Pracom towarzyszył proces rekomercjalizacji, w wyniku którego w ofercie obiektu pojawiło się wiele nowych, nieobecnych do tej pory w portfolio Carrefour, marek.

Zmodernizowana Galeria Morena to nie tylko wzbogacona oferta handlowa i całkiem nowe wnętrza, lecz także rozbudowana oferta rozrywkowa. Do dyspozycji klientów oddana została przestronna strefa restauracyjna, klub fitness, nowoczesne kino 3D, a także (unikatowy na rynku nieruchomości komercyjnych) zewnętrzny taras z funkcją wypoczynkową.

- Przebudowie Galerii Morena przyświecało hasło „więcej”. Naszym celem było dostarczenie klientom więcej przyjemności i radości z zakupów oraz możliwości atrakcyjnego spędzania wolnego czasu. Dzięki przygotowanym wydarzeniom, udało nam się ten cel osiągnąć. Wierzę, że również w tym roku dostarczymy naszym klientom wiele rozrywki, na którą czekają – dodaje Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

- Modernizacja Galerii Morena wiązała się również z jej repozycjonowaniem. Z uwagi na zlokalizowanie obiektu w bliskim sąsiedztwie rodzinnych osiedli mieszkaniowych, postanowiliśmy więcej uwagi poświęcić właśnie rodzinom z dziećmi. Wierzę, że cykl edukacyjnych spotkań dla najmłodszych jest dla nich ciekawą propozycją. Potwierdza to liczba maluchów, które wzięły udział w dotychczasowych spotkaniach – dodaje Ronan Martin.

Klientom zmodernizowanej Galerii Morena udostępniona została również nowoczesna aplikacja mobilna. Nie tylko ułatwia ona klientom poruszanie się po obiekcie, lecz także pozwala skutecznie wyszukać aktualne promocje w butikach galerii, sprawdzić menu restauracji czy grafik zajęć fitness. Ponadto, z myślą o kierowcach, udostępniono funkcję oznaczania miejsca zaparkowania samochodu na planie parkingu, zaś z myślą o osobach aktywnie korzystających z sieci społecznościowych powstał moduł umożliwiający błyskawiczne udostępnianie stylizacji modowych znajomym.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY