REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Galeria Morena rok po modernizacji - czy zmiany pomogły?

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 31 maj 2017 11:50
Galeria Morena rok po modernizacji - czy zmiany pomogły?
fot. mat. prasowe
Galeria Morena rok po modernizacji - czy zmiany pomogły?
Galeria Morena rok po modernizacji - czy zmiany pomogły?
Galeria Morena rok po modernizacji - czy zmiany pomogły?
Galeria Morena rok po modernizacji - czy zmiany pomogły?
Galeria Morena rok po modernizacji - czy zmiany pomogły?

Mija rok od rozbudowy i modernizacji Galerii Morena. Sprawdzamy, jak wprowadzone zmiany wpłynęły na funkcjonowanie obiektu.

REKLAMA

Centra handlowe to obecnie miejsca, w których współcześni konsumenci pragną nie tylko zrobić kompleksowe zakupy, lecz także przyjemnie spędzić czas wolny. Aby odpowiedzieć na tę potrzebę, Carrefour Polska – właściciel i zarządca gdańskiej Galerii Morena – podjął decyzję o gruntownej modernizacji obiektu, która przeprowadzona została w 2016 roku.

Wszystkie prace budowlane w ramach generalnego wykonawstwa powierzone zostały spółce Dekpol. Budowlana firma odpowiedzialna była również za rozbudowę i modernizację całego centrum handlowego Galeria Morena w Gdańsku, które zostało otwarte dla klientów w maju 2016 r. Nową odsłonę obiektu opracowały biuro projektowe Arkon Studio oraz autorska pracownia Katarzyny Jeske-Jonkisz – Design Plus.

Na skutek rozbudowy i remodelingu 20 maja zeszłego roku do dyspozycji klientów oddanych zostało ponad 13 tys. mkw. dodatkowej powierzchni handlowej, dzięki czemu całkowita powierzchnia galerii wzrosła do ponad 33 tys. mkw., a liczba dostępnych najemców do 82. Pracom towarzyszył proces rekomercjalizacji, w wyniku którego w ofercie obiektu pojawiło się wiele nowych, nieobecnych do tej pory w portfolio Carrefour, marek.

Zmodernizowana Galeria Morena to nie tylko wzbogacona oferta handlowa i całkiem nowe wnętrza, lecz także rozbudowana oferta rozrywkowa. Do dyspozycji klientów oddana została przestronna strefa restauracyjna, klub fitness, nowoczesne kino 3D, a także (unikatowy na rynku nieruchomości komercyjnych) zewnętrzny taras z funkcją wypoczynkową.

- Przebudowie Galerii Morena przyświecało hasło „więcej”. Naszym celem było dostarczenie klientom więcej przyjemności i radości z zakupów oraz możliwości atrakcyjnego spędzania wolnego czasu. Dzięki przygotowanym wydarzeniom, udało nam się ten cel osiągnąć. Wierzę, że również w tym roku dostarczymy naszym klientom wiele rozrywki, na którą czekają – dodaje Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

- Modernizacja Galerii Morena wiązała się również z jej repozycjonowaniem. Z uwagi na zlokalizowanie obiektu w bliskim sąsiedztwie rodzinnych osiedli mieszkaniowych, postanowiliśmy więcej uwagi poświęcić właśnie rodzinom z dziećmi. Wierzę, że cykl edukacyjnych spotkań dla najmłodszych jest dla nich ciekawą propozycją. Potwierdza to liczba maluchów, które wzięły udział w dotychczasowych spotkaniach – dodaje Ronan Martin.

Klientom zmodernizowanej Galerii Morena udostępniona została również nowoczesna aplikacja mobilna. Nie tylko ułatwia ona klientom poruszanie się po obiekcie, lecz także pozwala skutecznie wyszukać aktualne promocje w butikach galerii, sprawdzić menu restauracji czy grafik zajęć fitness. Ponadto, z myślą o kierowcach, udostępniono funkcję oznaczania miejsca zaparkowania samochodu na planie parkingu, zaś z myślą o osobach aktywnie korzystających z sieci społecznościowych powstał moduł umożliwiający błyskawiczne udostępnianie stylizacji modowych znajomym.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.