REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Galeria Pogoria w nowej, kolorowej odsłonie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 13 kwi 2015 12:45
Galeria Pogoria w nowej, kolorowej odsłonie
fot. CH Pogoria w nowej odsłonie
Galeria Pogoria w nowej, kolorowej odsłonie
Galeria Pogoria w nowej, kolorowej odsłonie
Galeria Pogoria w nowej, kolorowej odsłonie
Galeria Pogoria w nowej, kolorowej odsłonie
Galeria Pogoria w nowej, kolorowej odsłonie

Centrum handlowe Pogoria w Dąbrowie Górniczej przyciąga uwagę żywymi kolorami, widocznymi nie tylko na logotypach na fasadzie centrum oraz kładce łączącej je z ulicą 3 Maja, ale również wewnątrz budynku.

REKLAMA

Pogoria w Dąbrowie Górniczej jest największym centrum handlowo-rozrywkowym w rejonie Zagłębia Dąbrowskiego. Obiekt liczy około 80 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji oraz nowoczesne kino, pełni funkcję nie tylko zakupowego, ale także kulturalnego i towarzyskiego centrum miasta. Pod koniec marca br., w Pogorii zadebiutowała nowa identyfikacja wizualna, w tym nowe logo – finał zmian zachodzących w obiekcie w ostatnich kilkunastu miesiącach.

Nowa Pogoria przyciąga uwagę żywymi kolorami, widocznymi nie tylko na logotypach na fasadzie centrum oraz kładce, ale również wewnątrz budynku – począwszy od drzwi wejściowych, poprzez windy i schody ruchome, korytarze, witryny sklepów, po oznaczenia kierunkowe. Gruntownie odświeżone zostały również elementy małej architektury wokół placu z fontanną – w tym pylony informacyjne nawiązujące do kształtu nowego logotypu oraz wygodne siedziska, które znajdują się także w głównym atrium. Zmianę wyglądu przeszła też tzw. strefa foodcourt z restauracjami na 1. piętrze centrum. Z kolei wokół budynku stanęły nowe tablice powitalne oraz zmienione zostało oznakowanie parkingu.

Nowy, kolorowy logotyp CH Pogoria, a w szczególności jego pierwsze cztery litery, łączą się ze sobą, budując skojarzenie ze zbiornikami wodnymi Pogoria znajdującymi się w Dąbrowie Górniczej. Z kolei forma liternictwa logotypu, inspirowana dotychczasowym symbolem centrum, oparta jest na okręgach, nawiązując do formy architektonicznej budynku z charakterystycznym dziedzińcem. Zastosowana nowa kolorystyka w pełni oddaje przyjazny charakter Pogorii i różnorodność jej handlowo-rozrywkowej oferty.

- Mamy nadzieję, że Pogoria w nowej odsłonie będzie jeszcze bardziej atrakcyjna dla mieszkańców Dąbrowy Górniczej i regionu – mówi Wojciech Smyk, Vice President w firmie BlackRock, będącej właścicielem CH Pogoria

Od 2013 roku, w Pogorii zawarto nowe lub przedłużono umowy najmu dotyczące blisko połowy powierzchni handlowej centrum. W ostatnich miesiącach zrealizowano również liczne prace modernizacyjne, w tym rozbudowę parkingu o około 240 miejsc, odświeżenie wybranych powierzchni wspólnych oraz remont węzłów sanitarnych. Zakończyło się też porządkowanie terenu wokół tzw. Pałacyku Dezona – zabytkowego budynku sąsiadującego z Pogorią.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY