REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Galeria Północna stawia na innowacyjny design

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 lis 2015 10:57
Galeria Północna stawia na innowacyjny design
Galeria Północna
Galeria Północna stawia na innowacyjny design
Galeria Północna stawia na innowacyjny design
Galeria Północna stawia na innowacyjny design
Galeria Północna stawia na innowacyjny design
Galeria Północna stawia na innowacyjny design
Galeria Północna stawia na innowacyjny design
Galeria Północna stawia na innowacyjny design
Galeria Północna stawia na innowacyjny design

Galeria Północna, nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe ma nadać nową jakość warszawskiemu rynkowi handlowemu. Jest projektem tworzonym we współpracy z najlepszymi architektami z pracowni APA Wojciechowski i Moshe Tzur Architects.

REKLAMA

Otwarcie Galerii Północnej na warszawskiej Białołęce planowane jest na pierwszą połowę 2017 roku.

- Galeria Północna jest projektem tworzonym we współpracy z najlepszymi architektami. Stale rozbudowana oferta handlowa oraz zastosowanie nowoczesnych technologii przyciągną klientów z całej Warszawy i okolic. Jestem przekonany, że niekonwencjonalny design oraz rozwiązania konstrukcyjne projektu wyznaczą nowe standardy projektowania i budowania tego typu obiektów  – mówi Jacek Wachowicz, szef działu inwestycji w GTC.

Galeria Północna została zaprojektowana z uwzględnieniem zasad zrównoważonego budownictwa, co przełoży się na komfort zarówno przyszłych klientów, jak i najemców. Projekt uzyskał już prestiżową precertyfikację LEED na poziomie GOLD, która jest potwierdzeniem zastosowania innowacyjnych rozwiązań minimalizujących wpływ budynku na środowisko naturalne.

Aby zapewnić odwiedzającym Galerię Północną komfort na światowym poziomie, architekci z renomowanych pracowni APA Wojciechowski oraz Tzur Architects zaprojektowali unikatowych, zagospodarowany zielenią, otwarty dach z alejkami spacerowymi i placem zabaw. Część dachu zostanie przeszklona. Takie rozwiązanie w połączeniu z przestronnym wnętrzem galerii zapewni nieporównywalną z obecnie istniejącymi polskimi centrami handlowymi ilość światła dziennego.

Galeria udostępni najemcom ok. 64 tys. m kw. powierzchni, a klientom ok. 2 300 miejsc parkingowych. Jej budowa rozpoczęła się w lipcu 2015, a otwarcie planowane jest na pierwsza połowę 2017 roku. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Jll i Cushman & Wakefield, za działania marketingowo-reklamowe agencja Communication Unlimited.

 



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY