REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

×

Szukaj w serwisie

Galeria Pomorska w Bydgoszczy stawia na świeżość i nowe marki

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 10 sie 2015 15:22
Galeria Pomorska w Bydgoszczy stawia na świeżość i nowe marki
fot. Galeria Pomorska
Galeria Pomorska w Bydgoszczy stawia na świeżość i nowe marki
Galeria Pomorska w Bydgoszczy stawia na świeżość i nowe marki
Galeria Pomorska w Bydgoszczy stawia na świeżość i nowe marki
Galeria Pomorska w Bydgoszczy stawia na świeżość i nowe marki
Galeria Pomorska w Bydgoszczy stawia na świeżość i nowe marki
Galeria Pomorska w Bydgoszczy stawia na świeżość i nowe marki

10 września br. Galeria Pomorska w Bydgoszczy powiększy się o nowy pasaż handlowy z 40 sklepami i punktami usługowymi. Jego przestronne i jasne wnętrze zostanie płynnie połączone z funkcjonującą częścią centrum, która jest obecnie modernizowana. Za projekt odpowiadają pracownie Colman z Londynu i Atelier.com z Warszawy.

REKLAMA

Remodeling podwieszanych sufitów i świetlików nad pasażami, malowanie ścian i nanoszenie na nie specjalnie zaprojektowanych grafik, częściowa wymiana płytek podłogowych oraz montowanie elementów dekoracyjnych na filarach pomiędzy witrynami – to tylko część prac modernizacyjnych, które są obecnie realizowane w funkcjonujących pasażach Galerii Pomorskiej. Celem modernizacji jest wizualne dostosowanie istniejącej części obiektu - dobrze znanej mieszkańcom Bydgoszczy, do nowego pasażu galerii.

- Modernizacja istniejącej części to ostatni element zmian w Galerii Pomorskiej, który jest nieodzownym dopełnieniem jej rozbudowy i poszerzenia oferty. Chcemy, aby nasi klienci mieli poczucie, że wchodzą niemal do nowej, choć jednocześnie dobrze im znanej galerii handlowej, która zaprasza świeżością i wita nowymi markami. Prace modernizacyjne w istniejącej części są prowadzone w trybie nocnym, tak, aby w jak najmniejszym stopniu ingerowały w funkcjonowanie galerii – mówi Teresa Kudrycka, dyrektor Galerii Pomorskiej.

Elementem prowadzonej modernizacji są także remonty istniejących lokali realizowane przez samych najemców (aktualnie Smith’s i Badura), często, jak w przypadku sklepu Promod, który przenosi się do nowego lokalu o powierzchni blisko 180 m.kw., połączone z relokacją. Od stycznia 2016 roku także w nowej lokalizacji o powierzchni 90 m.kw. działać będzie kwiaciarnia Blumen 2000, która aktualnie zajmuje stoisko na pasażu.  Zmieni się również salon jubilerski Apart, który wzbogaci ofertę i powiększy swoją powierzchnię do 110 m.kw. (aktualnie 80 m.kw.).

 W wyniku rozbudowy oferta Galerii Pomorskiej powiększy się o szereg nowych marek, takich jak Bershka, Stradivarius, Home & You, House, Sinsay, Reserved, Deichmann, Diverse, Medicine, Giacomo Conti, Bytom, Change Lingerie, Ecco i Briju. Galeria już teraz może poszczycić się największym, bezpłatnym parkingiem przy obiekcie handlowo-usługowym w Bydgoszczy. Na Klientów centrum czeka ponad 1400 miejsc postojowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY