REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Galeria Turzyn w nowej odsłonie od Broadway Malyan

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 mar 2016 12:50
Galeria Turzyn w nowej odsłonie od Broadway Malyan
Galeria Turzyn
Galeria Turzyn w nowej odsłonie od Broadway Malyan
Galeria Turzyn w nowej odsłonie od Broadway Malyan
Galeria Turzyn w nowej odsłonie od Broadway Malyan
Galeria Turzyn w nowej odsłonie od Broadway Malyan

Zakończyły się prace wykończeniowe Galerii Turzyn w Szczecinie według projektu warszawskiego studia Broadway Malyan wykonanego na zlecenie Tristan Capital Partners.

REKLAMA

Zlecenie polegało na repozycjonowaniu 11 tys. mkw. powierzchni galerii, w następstwie jej zakupu przez fundusz zarządzany przez Tristan Capital Partners oraz powołania Balmain Asset Management jako zarządcy obiektu.

Centrum posiada 81 sklepów i jest jednym z kilku głównych ośrodków handlowych w mieście. Antoni Konarski z Broadway Malyan, który kierował zespołem projektowym powiedział, że celem projektu było odróżnienie Galerii Turzyn od coraz mocniejszej konkurencji w mieście.

- Szczecin nie jest daleko od Berlina, miasta, które jest w dużej mierze postrzegane przez klientów jako „trendsetter” w regionie ze swoją mniej korporacyjną, bardziej autentyczną i szczerą w stylu ofertą handlową, co charakteryzowało też naszą koncepcję. Odeszliśmy od podejścia zakładającego popularne białe pudełko i wprowadziliśmy więcej charakteru do wnętrz centrum, by wyglądało na bardziej autentyczne.  Zaproponowaliśmy system rastrowy o delikatnym rysunku na sufitach, a kolorystykę utrzymaliśmy w różnych odcieniach szarości. Zdjęliśmy elementy ozdobne dawnego wystroju, tak by nie konkurowały z witrynami poszczególnych jednostek handlowych, podkreślając je nowym oświetleniem. W przestrzeni pasaży stworzyliśmy „wyspy do siedzenia” z miękkimi meblami, tak by dodatkowo ocieplić wnętrze - mówi Konarski.

Galeria Turzyn została otwarta w 2001 roku i przyciąga prawie pięć milionów gości rocznie.  Dziennie centrum odwiedza średnio 13 tys. osób. 

Polski sektor handlowy nadal przeżywa zauważalny wzrost, a Robert Kamiński, dyrektor warszawskiego studia Broadway Malyan uważa, że istotnym elementem konkurencyjności dla istniejących centrów jest przystosowanie ich do zmieniających się trendów w sektorze. - Polska jest obecnie jednym z największych europejskich rynków handlowych z silną perspektywą wzrostu, szczególnie w istniejących galeriach handlowych. Dojrzewający sektor oraz zmieniające się oczekiwania gości takich obiektów kreują potrzebę stałego rozwoju oferty i wykraczania poza bycie tylko miejscem do robienia zakupów. Oferowanie czegoś więcej dla odwiedzających centra staje się coraz ważniejsze. Dobra jakościowo oferta gastronomiczna i wypoczynkowa stają się kluczowymi elementami strategii podnoszenia odwiedzalności i co ważniejsze, wydłużania czasu pobytu gości w centrum – mówi Kamiński. Z punktu widzenia architekta, praca projektantów w sektorze handlowym wymaga bardziej holistycznego podejścia, gdzie architektura, oświetlenie, krajobraz, marki i loga muszą współgrać, aby tworzyć unikalne i zapamiętywalne doświadczenie dla każdego odwiedzającego – dodaje Kamiński.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.